معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

اجرای طرح سامانه هوشمند سپهر امید در راستای کاهش تصادفات رانندگی در استان

1401/05/25 - 13:55 - کد خبر: 71680 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از اجرای طرح سامانه هوشمند سپهر امید در راستای کاهش تصادفات رانندگی در استان خبر داد.

به گزارش نصر، رحمتی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهر‌های آذربایجان شرقی اظهار داشت: براساس تحلیل تصادفات جاده‌ای درون شهری و برون شهری در استان، دستگاه‌های اجرایی مکلفند همکاری لازم را با نیروی انتظامی استان برای تقویت سازوکار‌ها و ابزار‌های کنترلی و نظارتی برای کاهش تصادفات جاده‌ای داشته باشند.
وی افزود: دستگاه‌های متولی بویژه پلیس راهور، راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و شهرداری می‌بایست باهمکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی استان داشته باشند.
رحمتی با اشاره به این که اتوبان شهید کسایی از نقاط حادثه خیز استان است خواستار اهتمام ویژه نسبت به رفع مشکلات و تامین اعتبار برای اصلاح این نقطه حادثه خیز شد.
دراین جلسه سامانه هوشمند سپهر «ساماندهی، پایش، و کنترل ترافیک هوشمند فضای شهری» ازسوی نماینده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان معرفی شد.
همچنین فرماندار مرند در رابطه با اقدامات انجام یافته و برنامه‌های آتی در خصوص کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز و فرمانده پلیس راهور و پلیس راه استان نیز در خصوص وضعیت تصادفات رانندگی در شهرستان مرند گزارش ارائه دادند.
فرمانده پلیس راهور و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز هم در خصوص اقدامات و برنامه ­ریزی­های انجام یافته جهت بهبود وضعیت ترافیک شهرتبریز و فرهنگ­‌سازی ترافیک گزارش دادند.
انتهای پیام/
اجرای طرح سامانه هوشمند سپهر امید در راستای کاهش تصادفات رانندگی در استان باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار