رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خبر داد:

تدوین آیین‌نامه پذیرش در دفتر تعاملات علم و فناوری ایران و شهرک همکاری شانگهای

1401/05/25 - 13:21 - کد خبر: 71670 نسخه چاپی

نصر: رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از تدوین آیین‌نامه پذیرش شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در دفتر تعاملات علم و فناوری ایران و شهرک همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای چین خبر داد.

به گزارش نصر، عبدالرضا واعظی در سومین جلسه کمیته راهبردی دفتر تعاملات علم و فناوری ایران و شهرک همکاری‌ شانگهای چین اظهار کرد: پس از نهایی شدن آیین‌نامه پذیرش، به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و واحدهای تحقیق و توسعه صنایع فراخوان داده خواهد شد که درخواست خود را برای استفاده از این دفتر به پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی اعلام کنند.
وی ادامه داد: فضایی به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع در شهرک همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای چین آماده استقرار شرکتهای دانش بنیان ایرانی است.
واعظی افزود: دفترچه خدمات قابل‌ارائه به شرکت‌های ایرانی و چینی در دو کشور تدوین‌شده است تا بتوانند از تسهیلات و خدمات قابل‌ ارائه کشورهای میزبان و مقصد استفاده بکنند.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بابیان اینکه بسیاری از شرکت‌ها و صنایع کشور پیگیر استفاده از خدمات این دفتر تعاملات هستند، گفت: شرکت‌ها و صنایع می‌توانند با استقرار در این دفتر محصولات و خدمات خود فناورانه خود را صادر و یا تکنولوژی موردنیاز را به کشور منتقل کنند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، دفتر تعاملات علم و فناوری ایران و شهرک همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای چین خردادماه سالجاری توسط معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف و قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی افتتاح شد و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به‌عنوان هاب ارتباطی همه‌ی پارک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور به نمایندگی از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری برای ارتباط با شهرک همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای چین فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/
تدوین آیین‌نامه پذیرش در دفتر تعاملات علم و فناوری ایران و شهرک همکاری شانگهای خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار