شهردار منطقه سه تبریز

احداث دو مسیر پیاده راه در دستور کار شهرداری منطقه سه

1401/05/25 - 10:51 - کد خبر: 71634 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه سه تبریز با اشاره به الگوی موفق پیاده راهها در کاهش ترافیک شهری و افزایش رونق اقتصادی برای اصناف و همچنین زیبایی محیطی ،گفت: احداث دو مسیر پیاده راه در سطح حوزه شهرداری منطقه سه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه سه تبریز، اکبر پورخردمند که به همراه معاون فنی عمرانی و مدیر ارتباطات از سطح حوزه بازدید می کرد، در این خصوص اظهار داشت: احداث پیاده راهها الگویی موفق برای کاهش ترافیک شهری و افزایش رونق اقتصادی برای کسبه و اصناف و همچنین زیبایی محیطی را به دنبال خواهد داشت.
شهردار منطقه سه افزود: کار احداث این دو مسیر پیاده راه بعد از مکان یابی و مطالعات اجرایی ،عملیاتی خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این پروژه ها علاوه بر مسیر پیاده راه، مسیر دوچرخه سواری و سایر عناصر محیطی مانند نصب المان، مبلمان شهری و مناسب سازی برای استفاده نابینایان و افراد کم توان نیز پیش بینی خواهد شد.
پورخردمند با اشاره به تجربه موفق پیاده راه در مناطق مختلف تبریز یادآور شد: پیاده راه سازی برای شهرداری منطقه سه تبریز،  یک ضرورت است اما قبل از هر اقدامی باید در رابطه با طرح ارائه شده بررسی لازم صورت گیرد.
شهردار منطقه سه افزود:پياده راه می تواند زندگی و سرزندگی را به مناطق مركزی شهر آورده ومردم را تشويق به حضور داوطلبانه در شهر كند.
بر اساس این گزارش در این بازدید مسائل و‌مشکلات عمرانی سطح حوزه مورد ارزیابی قرار گرفته و شهردار منطقه دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد.

 

 
 

انتهای پیام/



 
 
احداث دو مسیر پیاده راه در دستور کار شهرداری منطقه سه نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ناشناس   سال پیش  

جایگاه جناب آقای پورخردمند صندلی شهردار تبریز است. انصافا خیلی با لیاقت و با اعتماد به نفس هستند.
پژوهشیار