اجرای برنامه درهای باز در دانشگاه صنعتی سهند؛

برنامه درهای باز در دانشگاه صنعتی سهند آغاز شد

1401/05/24 - 22:33 - کد خبر: 71608 نسخه چاپی

نصر: این برنامه به همت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند با هدف معرفی رشته های تحصیلی موجود این دانشگاه و آشنایی بیشتر دانش آموزان با آینده شغلی رشته ها، فرصت های تحصیلی و بازار کار این رشته‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، در این برنامه در مرحله نخست، ۱۶۰ نفر از دانش آموزان دوره متوسطه مدارس مختلف حضور داشتند که با ظرفیت ها، پتانسیل ها و توانمندیهای این دانشگاه در زمینه های مختلف آشنا شدند.
فاتحی فر رئیس دانشگاه صنعتی سهند با بیان اینکه این برنامه برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی سهند اجرا می‌شود افزود: هدف از این برنامه آشنایی دانش آموزان با رشته های موجود در دانشگاه و نحوه انتخاب رشته و آینده شغلی آنهاست.


وی افزود: دانش آموزان در این برنامه از نزدیک مراکز آموزشی، دانشکده ها  ، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی و امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه را می بینند و یاد می‌گیرند که اگر رشته‌های مختلف را انتخاب کنند در کجا مشغول به کار خواهند شد.


حقیقی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی سهند هم با بیان اینکه این دانشگاه به عنوان نگین دانشگاه های شمال غرب کشور در رشته های فنی مهندسی شناخته میشود افزود: برنامه درهای باز تلاش میکند دانش آموزان را با رشته‌های مختلف دانشگاه آشنا کند.


وی با اشاره به وجود رشته‌های مختلف در این دانشگاه از جمله مهندسی مواد، مهندسی شیمی و پلیمر، مهندسی عمران، مهندسی پزشکی، مهندسی معدن و مهندسی پزشکی  افزود: هم اکنون حدود ۵ هزار دانشجودر مقاطع مختلف کارشناسی،  کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.
انتهای پیام/
برنامه درهای باز در دانشگاه صنعتی سهند آغاز شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار