خبر/

فوتبالیست مراغه‌ای به تیم «آلیانس» جمهوری‌آذربایجان پیوست

1401/05/24 - 11:01 - کد خبر: 71495 نسخه چاپی

نصر: مالک باشگاه فرهنگی‌ورزشی عبدی مراغه گفت: «مهدی وثوقیان» فوتبالیست ۱۶ ساله و از بازیکنان سابق این باشگاه با عقد قرارداد یک ساله به تیم فوتبال «آلیانس» جمهوری آذربایجان پیوست.

به گزارش نصر، غلامرضا عبدی روز دوشنبه در گفت‌وگو ضمن اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌ برادرخواندگی دو باشگاه ماه گذشته امضا شد، افزود: «وثوقیان» به عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار مراغه‌ نخستین بازیکن باشگاه است که پس از این تفاهم‌نامه به تیم آذربایجانی ملحق شد.
وی با اشاره به اینکه «وثوقیان» در تیم بزرگسالان این باشگاه توپ خواهد زد، اضافه کرد: باشگاه آلیانس در رشته فوتبال در لیگ دسته ۲ و لیگ لژیونرهای آذربایجان و تیم فوتسال این باشگاه در سوپرلیگ این کشور تیم‌داری می‌کند.
وی تاکید کرد: برگزاری اردوهای تدارکاتی مشترک، استعدادیابی و شناسایی بازیکنان مستعد هر ۲ تیم برای حضور در سطح اول فوتبال ایران و آذربایجان، برگزاری کارگاه‌های تخصصی دانش‌افزایی در رشته‌های فوتبال و فوتسال و انجام مسابقات و تورنمنت‌های اروپایی از جمله بندهای مهم تفاهم‌نامه بین ۲ باشگاه است. 
باشگاه فرهنگی‌ورزشی عبدی مراغه فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۱ زیر نظر هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی آغاز کرد و اکنون مدرسه فوتبال دائمی این باشگاه در رده‌های نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان فعال است.
انتهای پیام/
 
 
فوتبالیست مراغه‌ای به تیم «آلیانس» جمهوری‌آذربایجان پیوست خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار