رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه خبر داد:

پذیرش دانشجوی پزشکی در مراغه

1401/05/23 - 17:19 - کد خبر: 71444 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: از مهر امسال ۲۰ نفر دانشجوی پزشکی در این دانشکده پذیرش خواهد شد.

به گزارش نصر، ارجمند افزود: دانشکده علوم پزشکی مراغه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاییدیه‌ی تربیت ۲۰ دانشجوی مقطع دکترای حرفه‌ای پزشکی را اخذ کرده است.
وی با بیان اینکه زیرساخت ها و امکانات لازم و زیر ساخت ها برای ایجاد این رشته در مراغه فراهم شده است گفت: اعضای هیات علمی متناسب با این رشته نیز جذب شده اند.
وی خاطرنشان کرد: دانشکده علوم پزشکی مراغه با دارا بودن سه مرکز آموزشی درمانی " سینا، امیرالمومنین (ع) و شهید بهشتی" با بخش های تخصصی و همچنین وجود مراکز بهداشتی و درمانی در تمام مناطق تحت پوشش در زمینه برگزاری کلاس های عملی، تخصصی و کارورزی دانشجویان مشکلی نداشته و بی نیاز ازسایر مراکز و دانشگاه های دیگر است.
به گفته وی، در حال حاضر دانشکده های پرستاری و مامایی مراغه در زمینی به مساحت یکصد هکتار و زیربنای هشت هزار مترمربع و دارا بودن کلاس های درس مجهز، آزمایشگاه های آموزشی و پژوهشی، آمفی تئاتر، کتابخانه، مرکز آزمون صلاحیت های بالینی و بهره گیری از ابزارها وامکانات آموزشی و کمک آموزشی نوین و وجود ۵۰ عضو هئیت علمی مجرب به عنوان یکی از مراکز مهم در حوزه های آموزش علوم پزشکی و پژوهشی در جنوب استان فعالیت می کند.
انتهای پیام/
پذیرش دانشجوی پزشکی در مراغه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار