معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛

امسال ۱۰ طرح ورزشی در زنجان افتتاح می‌شود

1398/08/30 - 10:34 - کد خبر: 7139 نسخه چاپی

نصر: معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تا پایان امسال ۱۰ طرح عمرانی ورزشی در سطح این استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش نصر به نقل ا زایرنا، حمید حسنی امروز در گفت و گویی افزود: این طرح ها شامل دو باب استخر شنا، یک باب سالن ورزشی خیرساز، هفت باب زمین فوتبال چمن مصنوعی و یک باب سکوی تماشاچی فوتبال، هستند.

وی اظهار کرد: این استخرها هرکدام با دو هزار و ۷۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده که داری جکوزی و سونا خشک و بخار هستند در شهرهای هیدج و صائین قلعه (شهرستان ابهر)، درحال احداث و تکمیل هستند و از استاندارد، زیبایی و کیفیت خوب و بالایی برخوردارند.

حسنی با بیان اینکه این شهرها برای نخستین بار صاحب استخر شنا می‌شوند، افزود: یک سالن ورزشی خیرساز نیز در شهرستان سلطانیه درحال احداث است و دارای سکوی تماشاچی به ظرفیت ۴۰۰ نفر بوده و تا کنون افزون بر ۳۵ میلیارد ریال برای این طرح هزینه صرف شده است.

وی تصریح کرد: زمین فوتبال چمن مصنوعی نیز در روستای شویر شهرستان خرمدره، روستاهای خیرآباد و والایش شهرستان سلطانیه، منطقه شریف آباد و روستای عمید آباد شهرستان ابهر و  و سکوی تماشاچی فوتبال نیز در شهرستان ایجرود، قرار دارند.

انتهای پیام/

امسال ۱۰ طرح ورزشی در زنجان افتتاح می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار