میرتاج‌الدینی:

منافقان بدانند که قطار انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد

1401/05/23 - 12:31 - کد خبر: 71382 نسخه چاپی

نصر: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرچه خائنان و منافقان به شهدای مدافع حرم و سردار همدانی بتازند نمی‌توانند افتخارات و رشادت‌های آنها را زیر سوال ببرند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سید محمدرضا میر تاج‌الدینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این‌که انسانی در راه خدا به شهادت برسد بسیار شایسته است چرا که بالاتر از شهادت افتخار دیگری نیست. شهید سردار حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم افتخار بزرگی را به دست آورده‌اند و این افراد از دوران هشت سال دفاع مقدس پرچم جهاد و شهادت را به دوش کشیدند تا در عصر ما در دفاع از حرم به شهادت رسیدند. هرچه خائنان و منافقان به آنها بتازند و او را سردار بی‌افتخار بنامند تاثیری بر رشادت‌ها و افتخارات سردار همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم ندارد.
وی در ادامه اظهار کرد: بنده خطاب به آنها می‌گویم که اگر ۸ سال به مسند نخست وزیری کشور تکیه زده بودید مشروعیت آن با ولایت فقیه بود شهدای مدافع حرم نیز تحت پرچم ولایت فقیه و در دفاع از حرم آل‌الله و امنیت کشور به شهادت رسیدند. خائنان و منافقان بدانند که قطار انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطلبی در خصوص تاثیر یارانه‌ها بر قدرت خرید مردم به نقل از بنده به شکل نادرستی در برخی رسانه‌ها منتشر شد مطلب بنده مربوط به سه دهک پایین جامعه بود که ۴۰۰ هزار تومان یارانه دریافتی دارد. هنوز به نقطه مطلوبی در حمایت از مستضعفان و اقشار پایین جامعه نرسیده‌ایم و باید حمایت خود را از این قشر داشته باشیم.
انتهای پیام/
 منافقان بدانند که قطار انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار