گزارش نصر از بررسی مصوبات کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز:

رای موافق شورای شهر به مصوبه کمیسیون ورزش / راه اندازی ایستگاه های دوچرخه سواری

1401/05/23 - 11:21 - کد خبر: 71364 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: امیدوارم تجربه ناموفقی که در شورای چهارم در رابطه با مسیر های ویژه دوچرخه سواری رخ داد شورای ششم آن را تجربه نکند.

به گزارش نصر، صبح امروز یکشنبه 23 مرداد در دستور جلسه دوم جلسه علنی شورای شهر تبریز، بررسی مصوبات کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی کلانشهر تبریز با موضوع اجرای مسیرهای دوچرخه سواری در زمان مسیر گشایی ها و احداث خیابان ها و همچنین ایجاد و راه اندازی ایستگاه های دوچرخه سواری در محل عمارت ساعت، شهرداری مرکز و مناطق ده گانه و کلیه سازمان های تابعه شهرداری بررسی شد.
"پرویز هادی" در توضیح این مصوبه گفت: دیدگاه ما این است که بتوانیم مسیر گشایی دوچرخه سواری را انجام دهیم، کارشناسان این ها را نیز بررسی و تایید کردند.
وی ادامه داد: هدف اصلی ما در سه سال آینده این است که بتوانیم شرق تا غرب تبریز را پوشش دهیم.  
هادی گفت: این بحث در سایر شهر ها به عنوان حمل و نقل پاک استفاده می‌شود و مردم از آن استقبال می کنند.
وی پیشنهاد کرد: ایجاد محلی برای پارکینگ دوچرخه را ابتدا در مجموعه خودمان شروع کنیم.
"یعقوب هوشیار" شهردار  کلانشهر تبریز با اشاره به این مصوبه، گفت: مسیر چایکنار بهترین مسیر است، مسیر شرق به غرب تبریز 12 کیلومتر است اگر از طرف چایکنار استفاده کنیم که هزینه زیادی دارد.
در ادامه "محمد حسن اسوتچی" با اشاره به تجربه ناموفق شورای دور چهارم، گفت: امیدوارم تجربه ناموفقی که در شورای چهارم در رابطه با مسیر های ویژه دوچرخه سواری رخ داد شورای ششم آن را تجربه نکند.
در پایان اعضای شورا به مصوبه اجرای مسیر های دوچرخه سواری در زمان مسیر گشایی ها و احداث خیابان ها و ایجاد و راه اندازی ایستگاه های دوچرخه سواری در محل عمارت ساعت، شهرداری مرکز و مناطق ده گانه و کلیه سازمان‌های تابعه شهرداری رای دادند.
قرار شد شهرداری تا سه ماه آینده برنامه طراحی برای ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری و احداث خیابان ها و ایجاد و راه اندازی ایستگاه های دوچرخه سواری را به شورا ارائه دهد.
انتهای پیام/
رای موافق شورای شهر به مصوبه کمیسیون ورزش / راه اندازی ایستگاه های دوچرخه سواری محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار