صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز:

اعضای کمیسیون های شورای شهر تبریز در سال دوم انتخاب شدند

1401/05/23 - 10:39 - کد خبر: 71358 نسخه چاپی

نصر: در جریان انتخابات اعضای کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل "احد صادقی" هشت رای کسب کرده بود، رشیدی 6 رای (کمترین رای) داشت که صادقی از برگی خواست انصراف داده و بجای او رشیدی به کمیسیون بیاید، رشیدی در ادامه خطاب به برگی گفت: معلوم است که شکل رای گیری طراحی شده است!

به گزارش نصر، هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تبریز صبح امروز با حضور اعضای شورا برگزار شد.
انتخابات کمیسیون های شورای شهر صبح امروز در حالی برگزار شد که "رسول برگی" رییس شورای شهر تبریز از اعلام کتبی قبلی اعضای شورا در کمیسیون ها خبر داد و انتخابات کمیسیون را آغاز کرد.
با توجه به اعلام کتبی دبیری، هادی و باغبان در کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند. در کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری زعفرانچی، باغبان و بجانی انتخاب شدند.
کمیسیون ورزش و جوانان هادی، بجانی، دبیری، باغبان، غفوری و در کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند دهقان‌نژاد، غفوری، زعفرانچی انتخاب شدند.
"فریدون بابائی اقدم" با انتقاد از تعداد حداقلی اعضای کمیسیون خطاب به برگی گفت: کمیسیون ها را تلفیق کنید تا قوی تر باشد و انرژی بیشتری گذاشته شود.
در انتخاب اعضای کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی بجانی، برگی، دهقان‌نژاد، اسوتچی، احمدی و غفوری اعلام آمادگی کرده بودند که با رای گیری بجانی، اسوتچی، غفوری، احمدی و دهقان‌نژاد بعنوان اعضای کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی در دومین سال شورای شهر انتخاب شدند.
کمیسیون شهرسازی و معماری بابائی، رشیدی، باغبان، بجانی و احمدی بعنوان پنج عضو به اتفاق آرا انتخاب شدند. کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری احمدی، صادقی و  بجانی انتخاب شدند.
کمسیون فرهنگی و اجتماعی احمدی، اسوتچی، زعفرانچیلر، غفوری و دهقان نژاد انتخاب شدند.
برای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک بجانی، باغبان، بابائی اقدم، رشیدی، صادقی و برگی اعلام آمادگی کرده بودند که با رای گیری برگی، بجانی، باغبان، بابائی اقدم و صادقی بعنوان اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در دومین سال شورای شهر انتخاب شدند.
صادقی در این رای گیری هشت رای و رشیدی 6 رای (کمترین رای) داشتند که صادقی از برگی خواست انصراف داده و بجای او رشیدی به کمیسیون بیاید.
رشیدی در ادامه خطاب به برگی گفت: معلوم است که شکل رای گیری طراحی شده است!
در ادامه تنها کاندیدای کمیسیون ماده 38 هیئت حل اختلاف "نوای باغبان" بود که همچون سال گذشته برای سال دوم نیز انتخاب شد.
کمیسیون ماده 7 (حفظ و گسترش فضای سبز) "احد صادقی"، کمیسیون ماده 5 "فریدون بابائی اقدم"  و عضو ناظر در کمیسیون ویژه ماده 100 "روح اله دهقان نژاد" انتخاب شدند.
انتهای پیام/
اعضای کمیسیون های شورای شهر تبریز در سال دوم انتخاب شدند محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار