مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

طرح پائیزه کتاب در آذربایجان‌شرقی تمدید شد

1398/08/30 - 00:15 - کد خبر: 7126 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت اجرای طرح فروش پائیزه کتاب در استان تا ۵ آذر خبرداد.

به گزارش نصر، محمد محمدپور با اشاره به استقبال مردم استان از طرح پائیزه کتاب هدف از اجرای طرح پائیزه کتاب را ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کشور دانست .

وی خاطرنشان کرد: این طرح همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۳  آبان آغاز شده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشی به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می کند.

وی ادامه داد: در این طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام، می‌توانند کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند؛ به خریداران بفروشند و مؤسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتابفروش ها پرداخت خواهد کرد.

محمدپور افزود:‌ در قالب این طرح ملی؛ هر خریدار می تواند کتب مورد علاقه خود را حداقل با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کند که برخی کتابفروشی‌ها بیش از این میزان نیز در برخی کتب تخفیف ارایه می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که تاکنون ۲۲ کتابفروشی استان در این طرح مشارکت داشته اند، افزود: از این تعداد ۱۹ کتابفروشی در شهر تبریز آماده ارایه تخفیف های پائیزه به علاقه‌مندان عرصه کتاب و کتابخوانی هستند.

علاقه‌مندان جهت مشاهده اسامی و آدرس کتابفروشی های فعال در طرح پائیزه کتاب استان آذربایجان‌شرقی می‌توانند به آدرس tℜrh.k↔tℜb.→r مراجعه کنند.

انتهای پیام/

طرح پائیزه کتاب در آذربایجان‌شرقی تمدید شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار