شهردار مراغه؛

امسال بیش از ۱۸۰ هزار مترمربع در مراغه آسفالت‌ریزی شده است

1401/05/22 - 10:24 - کد خبر: 71245 نسخه چاپی

نصر: شهردار مراغه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۰ هزار مترمربع از معابر شهری با ۳۸ میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان هزینه آسفالت‌ریزی شده است.

به گزارش نصر، محمد مقتومی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه نهضت آسفالت‌ریزی در شهر مراغه ادامه دارد، اظهار داشت: تا پایان فصل کاری نیز ۱۷۵ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری با بیش از ۳۷ میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود.
به گفته وی ۵۲ هزار مترمربع در مسیر میدان بسیج تا میدان گاز و قسمتی از اتوبان شهید درخشی آسفالت‌ریزی و برای آن ۱۵.۶ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای فصل کاری تاکنون بخشی از خیابان پروین اعتصامی با ۱۳ هزار مترمربع مساحت آسافالت‌ریزی شده که ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان هزینه داشته است.
شهردار مراغه به آسفالت خیابان معلم شمالی با ۱۱ هزار مترمربع مساحت و ۲.۷ میلیارد تومان هزینه اشاره و بیان کرد: آسفالت‌ریزی خیابان شهید پرکار واقع در فاز دوم شهرک سهند نیز با سه‌هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت حدود ۶۷۲ میلیون تومان هزینه داشته است. 
به گفته «مقتومی» در این مدت قسمتی از مسیر انزاب به طرف آغکند به مساحت یکهزار و ۳۰۰ مترمربع آسفالت‌ریزی شده که ۲۶۰ میلیون تومان هزیه در پی داشته است.
وی ادامه داد: ۴۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی در باند شمالی بلوار ۵۵ متری پروفسور قنادی با ۱۰ میلیارد تومان هزینه و بیش از ۳۸ هزار مترمربع لکه‌گیری آسفالت معابر عمومی و خیابان‌های سطح شهر با ۶ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان هزینه از دیگر اقدامات شهرداری مراغه در سال جاری است. 
شهرداری در کهن‌شهر مراغه طی سال ۱۳۰۷ شمسی آغاز به کار کرد و اکنون نقش محوری در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهر باستانی دارد.
انتهای پیام/
امسال بیش از ۱۸۰ هزار مترمربع در مراغه آسفالت‌ریزی شده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار