مدیرعامل شرکت گاز استان:

۱۰ هزار واحد کوچک و بزرگ تولیدی آذربایجان شرقی به شبکه گاز متصل هستند

1401/05/22 - 10:20 - کد خبر: 71244 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: این شرکت در گازرسانی به واحدهای صنعتی متقاضی و عقد قرارداد با صنایع، اهتمام ویژه ای داشته است و تاکنون ۱۰ هزار مصرف کننده جزء و عمده صنعتی در استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

به گزارش نصر، نادر کمالی روز شنبه در گفت و گو با اشاره به اینکه ۶۶ درصد مصوبات شورای اقتصاد مبنی بر نزدیک رسانی گاز به بخش های صنعتی استان آذربایجان شرقی تحقق یافته است، گفت: از یکهزار و ۳۱۸ واحد صنعتی مورد تعهد برای نزدیک رسانی گاز، ۸۶۶ واحد صنعتی تاکنون گازدار شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال گازرسانی به ۱۲۰ صنعت برنامه ریزی شده و در حال اجراست، اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سال جاری ۳۷ واحد صنعتی گازدار و ۲۷ صنعت در قالب مصوبه شورای اقتصاد نزدیک رسانی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای این شرکت برخورداری صنایع جزء و عمده از نعمت گاز طبیعی بوده که با رویکرد توسعه اقتصادی استان، ایجاد ارزش افزوده، حفظ محیط زیست و اشتغال آفرینی انجام شده و سهم مهمی در ارتقای زیرساخت های مهم استان داشته است.
کمالی با اشاره به نگاه ویژه دولت به اشتغالزایی و ایجاد ارزش افزوده تصریح کرد: در راستای سیاست های دولت و ابلاغیه های اجرایی علی الخصوص مصوبه شورای اقتصاد، جذب 332 مشترک صنعتی نیز در کارنامه عملکردی این یک سال ثبت شده است.
انتهای پیام/
۱۰ هزار واحد کوچک و بزرگ تولیدی آذربایجان شرقی به شبکه گاز متصل هستند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار