مدیر کل کتابخانه‌های استان خبر داد:

راه اندازی کتابخانه سیار در آذربایجان شرقی

1401/05/22 - 10:45 - کد خبر: 71241 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل کتابخانه‌های آذربایجان شرقی با اشاره به نیاز ساکنین روستا‌های آذربایجان شرقی به خدمات کتابخانه ای از راه اندازی خودروی کتابخانه سیار در استان خبر داد.

به گزارش نصر، بابایی در جلسه‌ای مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسکو گفت: با توجه به اینکه احداث کتابخانه در تمامی روستا‌های استان آذربایجان شرقی در حال حاضر میسر نیست لذا به منظور برخورداری روستاییان نسبت به دایر کردن خودروی سیار و اعزام به مناطق روستایی کم برخوردار اقدام کرده ایم تا از این طریق نیاز کتابخوانان به کتاب‌های مورد نیاز تامین شود.
فیروزی فرماندار شهرستان اسکو بر لزوم تکمیل تجهیزات و امکانات کتابخانه تازه احداث شهید قاسم سلیمانی شهر سهند تاکید کرد و افزود: با توجه به افزایش و انتقال جمعیت سرریز شهر‌های اطراف به شهر سهند نیاز به بهره برداری هر چه سریعتر این کتابخانه از ضروریات بوده و لازم است شرکت عمران سهند نسبت به تکمیل نواقصات این کتابخانه اقدام کرده و ساختمان کتابخانه را تحویل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان دهد.
تعیین تکلیف نوسازی کتابخانه آیت الله میلانی و جابجایی کتابخانه شهید مطهری اسکو، توسعه کتابخانه مولانای ایلخچی و احداث کتابخانه روستای دیزج امیر مدار از دیگر مباحث مطروح شده در این نشست بود.
انتهای پیام/
راه اندازی کتابخانه سیار در آذربایجان شرقی باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار