گزارش اختصاصی نصر از انتخابات هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی؛/

ریاست ۳۰ ساله ششگلانی بر فوتبال آذربایجان | دوره ناکامی‌ها پایان می یابد؟

1401/05/22 - 09:44 - کد خبر: 71236 نسخه چاپی

نصر: مجمع عادی انتخابات هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی ۲۵ مرداد ماه باحضور سه کاندیدا برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، ۲۵ مرداد ماه را می توان حساس ترین و سرنوشت سازترین روز برای فوتبال استان دانست؛ چراکه دو رقیب جدی برای نشستن بر کرسی ریاست این هیات باهم به رقابت خواهند پرداخت.
جواد ششگلانی، رئیس ۶۴ ساله هیات فوتبال استان که از سال ۱۳۷۱ بر صندلی این هیات تکیه کرده است، در این مدت عملکرد قابل قبولی نداشته و به جز میزبانی در چند مسابقات بین المللی سابقه درخشانی در فوتبال ندارد. عضو سابق شورای شهر تبریز که در سال های اخیر مورد هجمه اهالی فوتبال نیز قرار گرفته است، در این مدت نتوانسته رضایت عموم را جلب کند و به دلیل اقدامات منفی همچون باخت در اکثر پرونده های کمیته انضباطی، عدم معرفی بازیکن نام آشنا به فوتبال ایران در یک دهه اخیر، انحلال و سقوط تیم های بزرگ تبریز، تلاش در انتخابات شورای شهر همزمان با مسئولیت حساس در این هیات، عدم تعامل مناسب با رسانه ها و دلایل دیگر سبب شد تا در نظر سنجی صفحه اینستاگرامی نصر نیوز که با شرکت ۱۶ هزار نفر صورت گرفت، ۷۹ درصد مردم مخالفت خود از حضور ششگلانی در هیات فوتبال اعلام کردند. البته از ۲۱ درصد باقی مانده ۱۴ درصد اعلام بی نظری کردند و تنها ۷ درصد موافق حضور ایشان در هیات فوتبال بودند.


 
اما رقیب جدی جواد ششگلانی در این دور از انتخابات، یاسر نجف زاده است که ۲۳ سال از ششگلانی جوانتر است و یکی از دو گزینه نهایی تصدی مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان در ماه های اخیر نیز بود. این چهره که ممکن است برای عموم ناشناخته باشد، در حال حاضر مدیرعامل باشگاه مقاومت تبریز، استعداد یاب و مربی درجه B آسیا و مدیرعامل باشگاه ولیعصر ارس (حاضر در لیگ دسته یک والیبال کشور) می باشد و دارای مدرک دکتری مدیریت ورزشی یکی از دانشگاه های تهران است و برای رقابت با ششگلانی وارد گود انتخابات شده است.
کاندیدای سوم انتخابات هم جواد قربان‌زاده کم نام و نشان است که از عوامل اجرایی حال حاضر هیات فوتبال بوده و احتمال می رود تا روز انتخابات به نفع ششگلانی کنار بکشد.
با این حال گفتنی است نتیجه این انتخاباب هرچه باشد، باید وضعیت فعلی فوتبال و آشفتگی های موجود در شرایط کنونی به سر و سامان رسد و بیش از این وضعیت فوتبال استان بحرانی تر نشود.
انتهای پیام/
ریاست ۳۰ ساله ششگلانی بر فوتبال آذربایجان | دوره ناکامی‌ها پایان می یابد؟ حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار