شروع ماجراجویی بردیف با تراکتور

1401/05/22 - 09:13 - کد خبر: 71229 نسخه چاپی

نصر: در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران،تیم تراکتور از ساعت ۲۰:۳۰ امروز به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

به گزارش نصر، بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از امروز برای تبریزی ها شروع خواهد شد که این تیم همانند فصل گذشته در نخستین دیدار خود باید به مصاف گل گهر سیرجان برود؛ تقابلی که می توان از آن به عنوان رویارویی پرافتخار ترین مربیان لیگ برتر نام برد. 
قربان بردیف مربی 69 ساله تیم تراکتور دو بار سابقه قهرمانی در لیگ برتر روسیه را دارد و یک بار جام حذفی روسیه را فتح کرده و دو قهرمانی سوپرجام روسیه را نیز در کارنامه دارد تا پر افتخار ترین مربی خارجی لیگ برتر لقب گیرد و در آن سوی میدان هم امیرقلعه نویی با ۵ قهرمانی لیگ برتر و ۲ قهرمامی جام حذفی ایران پرافتخارترین مربی ایرانی محسوب می شود.
سرخ پوشان تبریزی که برخلاف سال های اخیر این بار به صورت حرفه ای خرید های لیگ برتری را انجام دادند، با حضور بردیف بر روی نیمکت خود، بازیکنان با انتخاب این مربی گلچین شدند و در نهایت بازیکنان بزرگی همچون صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، رضا اسدی و ... به این تیم اضافه شدند تا همانند گذشته از مدعیان اصلی لیگ باشند.
قلعه نویی هم در این فصل تغییرات زیادی را در این تیم ایجاد نکرد و با اضافه کردن چند بازیکن جدید همچون امیر شهیم و امین قاسمی نژاد تیم خود را برای این فصل تقویت کرد.
در سه تقابل اخیر دو تیم، یک پیروزی برای هر تیم ثبت شده و یک بارهم به تساوی رسیده اند.
در فصل گذشته نیز تیم گل گهر سیرجان با هدایت قلعه نویی توانست رتبه چهارم لیگ را کسب کند تا فصل رویایی با این مربی سپری کند.
سرخ پوشان تبریز هم با نتایج ضعیفی که هفته های پی در پی کسب کرده بودند، در نهایت به رده سیزدهم رضایت دادند تا یکی از بدترین فصل های خود را سپری کنند.
با این حال با تمرینات مناسب و خرید های قابل قبولی که در ابتدای فصل صورت گرفت، انتظار می رود این تیم با حمایت هواداران جزء مدعیان قهرمانی باشد و بازهم به دوران اوج خود بازگردد.
گفتنی است دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز از ساعت ۲۰:۳۰ امروز در سیرجان با قضاوت کوپال ناظمی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ 
شروع ماجراجویی بردیف با تراکتور حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار