خبر/

سوغات سه امتیاز مس از بندرعباس 

1401/05/21 - 21:39 - کد خبر: 71221 نسخه چاپی

نصر، تیم مس سونگون ورزقان در دیداری پرگل میزبان خود فجر بندرعباس را با نتیجه هفت بر چهار شکست دهد.

به گزارش نصر، تیم مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۷ امروز در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتسال به مصاف صنایع پشتیبان در سالن فجر بندرعباس رفت و توانست ميزبان خود را با نتیجه هفت بر چهار شکست دهد.
نیمه اول این دیدار تحت تاثیر هوای گرم و شرجی سالن و البته تشویق بی امان هواداران میزبان شروع شد.
شاگردان تقی پور به خوبی فشار اولیه کار را مدیریت کرده و آرام آرام بر بازی مسلط شدند. مهدی جاوید، ستاره با تجربه نارنجی های ارسباران مرد اول نیمه اول بود و توانست سه بار در دقایق ۸،۱۰ و ۱۷ دروازه میزبان را باز کند. حسین سبزی یار جوان مس زننده دیگر گل تیم در دقیقه ۱۵ بود تا در شرایطی که میزبان در دقیقه ۱۸ یک گل زد، شاگردان تقی پور با برتری قاطع چهار -یک راهی رختکن شوند. 
میزبان در شروع نیمه دوم خیلی زود به گل رسید تا اختلاف را به دو گل کاهش دهد. یک وقت استراحت زودهنگام و به موقع برای مس، از فشار میزبان کاسته و بلافاصله بعد از آن گل پنجم را شاهد بودیم که سالار آقاپور آن را به ثمر رساند.
بعد از گل پنجم، مس کار را کنترل کرده و اجازه ایجاد موقعیت به حریف جوان خود را نداد. نارنجی پوشان اما نیم نگاهی هم بیشتر کردن فاصله داشتند و در دقیقه 13 گل ششم را توسط بلال اسمعیلی به ثمر رساندند.
در فاصله 5 دقیقه تا پایان بازی، صنایع پشتیبانی با زدن دو گل نتیجه را 6-چهار کرد. فوتبالیست های باغیرت مس تا آخرین دقایق کم نیاوردند و تیم برتر زمین بودند. سالار آقاپور در دقیقه 19 گل هفتم را هم برای مس زد تا بازی در نهایت با برتری هفت -چهار نارنجی ها به پایان رسیده و سه امتیازی شیرین را به هواداران خود هدیه کنند.
انتهای پیام/
سوغات سه امتیاز مس از بندرعباس  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار