مدیر کل راه آهن شمال غرب کشور اعلام کرد؛

مسیر خروجی راه آهن میانه - تهران تغییر می‌کند

1401/05/21 - 17:43 - کد خبر: 71207 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور با بیان اینکه گذرگاه یا سوزنبانی که خروجی ایستگاه میانه به سمت شرکت فولاد و تبریز محسوب می‌شود با افزایش ترافیک و تردد قطارها در شبانه روز مواجه شده و این امر زمینه ساز حوادث و خطرات شده است، گفت: درصدد تغییر این مسیر هستیم.

به گزارش نصر، منوچهر صفری روز جمعه در نشستی با فرماندار و مدیر عامل مجتمع فولاد میانه که به منظور توافق بر سر تغییر مسیر خروجی ایستگاه میانه برگزار شد، افزود: سعی داریم با کمک حوزه شهری این مسیر را که آبستن حوادث است به مسیر جدید یعنی جاده اختصاصی فولاد تغییر دهیم.
وی گفت: البته محلی‌ها از مسیر قبلی استفاده خواهند کرد و سایرین می‌توانند از مسیر اختصاصی فولاد تردد کنند تا شاهد کاهش ترافیک و حوادث احتمالی باشیم.
وی اضافه کرد: مقرر شده به صورت کنسرسیوم راه آهن استان؛ مجتمع فولاد میانه و حوزه شهری در اجرای این طرح مشارکت کنند.
صفری در خصوص خرابی‌های گاه و بیگاه قطارهای میانه در مسیرهای حرکتی هم گفت: این موضوع مختص قطارهای میانه نبوده و مشکلی است که برای تمامی قطارها ممکن است رخ بدهد و خوشبختانه درصد خرابی قطارهای میانه کم است.
وی ضمن عذرخواهی از مردم بابت این مشکلات گفت: سعی خواهیم کرد بهترین دیزل‌ها را به قطارها اختصاص دهیم.
فرماندار ویژه شهرستان میانه در این نشست با اشاره به اینکه خرابی‌های گاه و بیگاه قطارهای میانه- تهران بیشتر از حد متعارف است و باید رفع شود، خواستار تسهیل در رفت و آمد مردم با کاهش مشکلات در حوزه راه آهن شد.
مسعود سعادتی با بیان اینکه ورودی راه آهن نیز در شان شهرستان نبوده و جلوه بدی دارد، گفت: باید با همکاری راه آهن، شرکت فولاد، شهرداری و راهداری این بخش از ورودی شهر میانه در خور شان مردم و مسافرین باشد.
انتهای پیام/
مسیر خروجی راه آهن میانه - تهران تغییر می‌کند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار