خبر/

سایه سنگین شورای شهر تبریز بر سر هیات‌های ورزشی استان/ هیات‌ها حراج شدند!

1401/05/20 - 23:20 - کد خبر: 71185 نسخه چاپی

نصر: پس از انتخاب یاسین بجانی عضو شورای شهر تبریز به رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان، شهرام دبیری هم سرپرست هیات کشتی استان شد.

به گزارش نصر، با توجه به اتمام زمان ریاست اکثر روسای هیات های ورزشی، تب و تاب فراوانی برای تصاحب این هیات ها به وجود آمده است که در این بین تمایل عجیب اعضای شورای شهر تبریز برای نشستن بر کرسی ریاست هیات ها بر هیچ کس پنهان نیست.
پس از انتخاب یاسین بجانی به عنوان رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان، حال شهرام دبیری هم که مدت ها به عنوان رئیس در هیات تنیس حضور داشت، اینبارهم برای حضور در هیات کشتی استان اعلام آمادگی کرد و در کمتر از یک هفته به عنوان سرپرست این هیات منصوب شد تا در مجمع انتخاباتی پیش رو به عنوان رئیس این هیات انتخاب شود.
اما این پایان حضور اعضای شورای شهر در هیات های ورزشی نیست و شنیده ها حاکی از آن است که پرویز هادی هم برای نشستن بر روی کرسی ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به هر در و دیواری می زند تا پس از بجانی و دبیری وی هم از هیات های ورزشی بی نصیب نماند.
با این حال مشخص نیست اعضای شورای شهر تبریز که مشغله فراوان و مسئولیت سنگینی در مدیریت کلانشهر تبریز دارند، چگونه قرار است در هیات های ورزشی به وظایف خود عمل کنند و چه کمکی به هیات های استان داشته باشند.
انتهای پیام/
سایه سنگین شورای شهر تبریز بر سر هیات‌های ورزشی استان/ هیات‌ها حراج شدند! نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار