رئیس سازمان بهزیستی کشور؛

محرومیت‌زدایی در روستاها به طور کامل مشهود است

1401/05/19 - 16:34 - کد خبر: 71047 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه اقدامات نظام جمهوری اسلامی در خصوص محرومیت‌زدایی روستاها به طور کامل مشهود است، گفت: رئیس جمهور در دولت سیزدهم شورای عالی جهاد سازندگی را احیا کرد.

به گزارش نصر، علی محمد قادری روز چهارشنبه با حضور در رویداد ملی "همه باهم" واقع در شبستان مصلای تهران به همه کارشناسان و مدیران توصیه کرد تا وقت مبسوطی برای پیمایش نمایشگاه داشته باشند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: نکات بسیارمهمی به‌عنوان تاریخ شفاهی انقلاب و عملکرد دستگاهی و هم افزایی، به‌خصوص در شوراهای حرفه‌ای و زیر ساخت‌های اساسی و نهادی انقلاب اسلامی به طور کامل مشهود بود، برای مثال در خصوص احیای شورای جهاد سازندگی مطالب مهمی را در نمایشگاه مشاهده کردیم که از سوی ریاست جمهور در دولت سیزدهم انجام شد.
وی ادامه داد: مفتخر به حضور در رویدادی بودم که یک زیست بوم حرفه‌ای نمایشگاهی برای هر کارگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی تداعی می‌کند.
رییس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده در قبل و پس از انقلاب و مقایسه این اقدامات، شاهد محرومیت زدایی در روستاها بعد از انقلاب هستیم.
قادری با تأکید بر پیوست مردم با دولت، اظهار داشت: پیوست مردم با دولت یعنی استفاده از ظرفیت آحاد مردم.
وی افزود: گروه‌های متخصص یک نگاشت نهادی است که در این زیست بوم نمایشگاهی به خوبی مشاهده می‌شود. آمار و اطلاعات بسیار با هویتی در نمایشگاه رصد می‌شود که به نظر من اگر یک بحث تلفیقی و تجمعی انجام شود، بعنوان نقشه راه عملیاتی برای دستگاه ها کاربردی و رهگشا خواهد بود.
رییس سازمان بهزیستی کشور تأکید کرد: ظرفیت روستا و مناطق محروم با وجود همه کارهای خوب و فاخر انجام شده، باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. در این مجموعه، مدل سازی نهضت را مشاهده کردیم و رویداد های متفاوت و متنوع بخش‌های دانش بنیان مشهود است.
به گزارش ایرنا، نخستین رویداد ملی همه باهم از جهاد سازندگی تا پیشرفت و عدالت، برای پاسخگویی به سوالات تاریخی در زمینه توسعه روستایی و مناطق محروم در مصلای تهران برپا شده است.
 این رویداد ملی مقدمه‌ای برای احیای شورای‌عالی جهاد سازندگی در گام دوم انقلاب اسلامی است. در این نمایشگاه پاسخ سه سوال ارائه شده است؛ نخست اینکه در زمان طاغوت کشور را در عرصه فقر و محرومیت که موجب انقلاب اسلامی با چه شرایطی تحویل گرفتیم، در گام نخست انقلاب چه فعالیت‌هایی در زمینه محرومیت‌زدایی انجام داده‌ایم و همچنین برای پایان محرومیت و پیشرفت کشور چه اقداماتی باید انجام دهیم.
رویداد ملی همه با هم از جهاد سازندگی تا جهاد پیشرفت و عدالت محصول مجاهدت پنج‌ماهه یک گروه است که آسیب‌شناسی، فرآوری و عرضه شده است.
انتهای پیام/
محرومیت‌زدایی در روستاها به طور کامل مشهود است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار