مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق مطرح کرد:

از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰:۳۰ تا ۲۳ از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنیم

1401/05/18 - 19:44 - کد خبر: 70931 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق با اشاره به هشدار وزیر نیرو درخصوص افزایش مصرف برق در کشور گفت: از نیمه خرداد تا کنون ۶۰ درصد از دوره سخت را با همراهی و همکاری مردم عزیز بدون خاموشی پشت سر گذاشتیم.

به گزارش نصر، از شرکت مدیریت شبکه برق ایران ​​مصطفی رجبی مشهدی گفت : طبق پیش بینی مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور نیاز مصرف برق امروز سه شنبه به میزان 66 هزار و 200 مگاوات خواهد رسید .
وی افزود: گزارشها حاکی از آن است روز گذشته و در روز عاشورا میزان نیاز مصرف برق کشور به میزان 54 هزار و 800 مگاوات رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که عدد 49 هزار و 600 مگاوات برای روز تعطیل ثبت شده بود افزایش مصرف ۱۰ درصدی را نشان می دهد..
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق افزود: با توجه به تداوم و ماندگاری هوای گرم با افزایش مصرف برق و‌درنتیجه افزایش بار شبکه که منجر به فشار مضاعف به نیروگاهها میشود روبرو خواهیم شد و از کلیه هموطنان درخواست میشود جهت تامین برق مطمئن و پایدار برای کلیه مشترکین خانگی ، صنعتی و کشاورزی در ساعات اوج مصرف که از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰:۳۰ تا ۲۳ است از استفاده وسایل برقی پر مصرف اجتناب کنند. همچنین برای سپری شدن باقیمانده روزهای گرم تابستان  دمای کولرهای گازی خود را روی عدد ۲۵ تنظیم و یا از دور کند کولرهای آبی استفاده کنند.
انتهای پیام/
از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰:۳۰ تا ۲۳ از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنیم ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار