مدیر کمیته اجرایی؛

بهاییت به عنوان ابزار استعمار در بزنگاه‌ها وارد گود می‌شود

1398/08/29 - 14:15 - کد خبر: 7092 نسخه چاپی

نصر: مدیر کمیته اجرایی «همایش بین‌المللی نقد بهاییت» گفت: بهاییت همچون برخی بیماری‌ها دوره سکوت دارد و به عنوان آلت دست استعمار در بزنگاه‌های تاریخی وارد گود می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علیرضا روزبهانی روز چهارشنبه در همایش «بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای» که به همت تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی برگزار شد، افزود: بهاییت دشمن صریح امام عصر (عج) است و حاصل سابقه ۱۷۶ سال آن در ایران، چیزی جز خشونت، خیانت، خرافه، فریب و نیرنگ نبوده است.  

وی با بیان اینکه بهاییت در این مدت هیچ فایده ای برای مردم نداشته است، یادآوری کرد: از سال ۱۲۶۰ قمری که علیمحمد شیرازی ابتدا ۵ ماه به صوررت مخفیانه و سپس با ۱۸ نفر در شیراز این فرقه را اعلام عمومی کرد و موجودیت رسمی به آن داد، از آن زمان نیز تقابل با بهاییت در ایران اسلامی در اشکال مختلف آغاز شد. 

وی اضافه کرد: فرقه بهاییت به هیچ عنوان موضوع معمولی نیست؛ اینکه عده ای تصور می کنند آنها کاری با کسی ندارند و انسان های بی آزاری هستند، تصوری باطل است. 

مدیر کمیته اجرایی «همایش بین‌المللی نقد بهاییت» گفت: بهایی ها در فتنه ۱۳۸۸ آتش بیار معرکه بودند و در اغتشاشات اخیر نیز دست داشتن آنها کاملا مبرز است. 

وی با اشاره به اینکه بهاییت با دستان کثیف انگلیس و روسیه تزاری به وجود آمده است، افزود: بهاییت ماهیت استعماری دارد و  بهایی ها در زمان طاغوت نیز به واسطه هویدا در حوزه های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشورمان رخنه کرده بودند. 

وی تشریح کرد: در سال های پس از انقلاب، امام راحل به بهاییت هیچ هویتی قایل نبودند و اصل وجودی آنها را زیر سوال بردند، اما بعد از سال ۶۸ که مسایل اقتصادی و سازندگی در کشور اولویت یافت، این فرقه ضاله ظهور و بروز بیشتری یافت؛ در این دوره بهاییان امتیازات فراوانی از دولت گرفتند و سریع رشد کردند که نمونه آن تاسیس کارخانه ای به نام «آچیلان در» بود که توسط بهایی ها راه اندازی شد و در بازار اقتصاد کشور نیز بازی های اقتصادی فراوانی راه انداختند و تقلب های بزرگی کردند.  

حجت الاسلام روزبهانی اضافه کرد: بهاییت امروز جریان خزنده ای است که تقابل با آن با روش های سلبی امکان ندارد و  ما چاره ای جز حرکت بزرگ علمی در تقابل با این فرقه نداریم. 

همایش «بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای» در تبریز پیش همایش، گردهمایی بین المللی نقد بهاییت است که هشتم اسفند ماه امسال در شیراز برگزار می شود.

این پیش همایش قبل از تبریز در سمنان برگزار شده و بعد از اینجا نیز در اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/

بهاییت به عنوان ابزار استعمار در بزنگاه‌ها وارد گود می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار