رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی:

بیش از ۱.۵ میلیون دانش‌آموز در مسابقات حاضر شدند

1401/05/18 - 13:49 - کد خبر: 70872 نسخه چاپی

نصر: رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از شرکت بیش از ۱.۵ میلیون دانش‌آموز در مسابقات خبر داد.

به گزارش نصر، حسین بابوئی، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در شورای عالی جشنواره‌ها و مسابقات ورزش دانش‌آموزی، گفت: با حمایت وزیر آموزش‌وپرورش مسابقات دانش‌آموزی در ۱۰ رشته ورزشی سازماندهی و به استان‌های کشور ابلاغ شد و در سطح شهرستان‌ها بیش از ۱.۵ میلیون دانش‌آموز در مسابقات حاضر شدند.
او با یادآوری اینکه مسابقات ورزشی در سطح استان با حضور ۱۲۰ هزار ورزشکار برگزار شد، افزود: مرحله کشوری قرار است از ۲۲ مرداد آغاز شود و این مسابقات به نام سردار سلیمانی و شهید شمسی پور نامگذاری شده است.
بابویی با تاکید بر این موضوع که مسابقات آموزشگاهی با قدمت ترین مسابقات ورزشی در سطح ورزش پایه است، اظهار کرد: در سطح شهرستان‌ها و مدارس این مسابقات با گستره بیشتری برگزار خواهد شد. اصفهان در سه رشته بیش از دو هزار و ۱۴۸ شرکت کننده و داور حضور داشت و در چهارمحال بختیاری در سه رشته بیش از ۷۵۰ نفر در رشته‌های دومیدانی و شطرنج بیش از یک هزار و 700 دانش‌آموز، در خراسان رضوی در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی و بیش از یک هزار و 30 دانش‌آموز حضور داشتند.
او اضافه کرد: در تهران میزبان جشنواره فرهنگی ورزش ابتدایی با حضور یک هزار و یکصد دانش‌آموز با حضور والدین  بودیم.
بابویی افزود: در ۲۷ مردادماه مسابقات شطرنج در اصفهان برگزار خواهد شد و در البرز و اصفهان نیز مسابقات دختران و در تهران نیز جشنواره ابتدایی دختران و پسران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
بیش از ۱.۵ میلیون دانش‌آموز در مسابقات حاضر شدند ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار