معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز:

هدف از ایجاد شهردار شب، تقویت شهرداران مناطق است

1401/05/18 - 12:54 - کد خبر: 70855 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز گفت: نگاه مدیریت شهری تبریز به شهرداران شب همانند شهرداران روز است و مهمترین هدف آن نیز تقویت مناطق است.

به گزارش نصر، مهدی یوسفی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی شهرداران شب اظهار کرد: یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران مناطق دهگانه، عملکرد شهردار شب مناطق است که اهمیت بالایی دارد.
وی افزود: متأسفانه اکثر اتفاقات شهری در گذشته در شب‌ها روی می‌داد و در سال‌های گذشته رویکرد مدیریت شهری انتخاب یکی از مدیران ارشد مجموعه برای شهرداری شب بود.
معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز تصریح کرد: هدف‌گذاری مدیریت شهری برای شهرداران شب با عملکرد آنها ملموس خواهد شد و در فصل جاری وضعیت پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، فضای سبز شهری و تنظیف باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: در فصل زمستان حجم کاری شهرداران شب نیز افزایش می‌یابد و در کل شهرداری شب سختی‌های خود را دارد.
یوسفی خاطرنشان کرد: تلاش داریم در ۴۵ روز آینده گزارش کاری از روند امور و فعالیت شهرداران شب ارائه کنیم و انتظار داریم مناطق دهگانه شهرداری تبریز نیز همکاری لازم را انجام دهند.


وی یادآور شد: ساختار شهرداری تبریز نسبت به ۲۰ سال گذشته تغییری نکرده است، اما امروز شهر تبریز وسعت زیادی پیدا کرده و نیاز به دگردیسی دارد.
شهردار شب طرح جدید مدیریت شهری تبریز است که برای اداره امور شهر در شب ایجاد شده است و هر منطقه هر شب یک نفر را به عنوان شهردار مسئول امور جاری سطح حوزه خود کرده است.
انتهای پیام/
هدف از ایجاد شهردار شب، تقویت شهرداران مناطق است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار