رئیسی:

روز خبرنگار، مجالی برای پاسداشت شفافیت و حق مردم بر دانستن است

1401/05/18 - 11:58 - کد خبر: 70836 نسخه چاپی

نصر: رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را علاوه بر گرامیداشت مسئولیت و جایگاه مهم خبرنگاران، مجالی برای پاسداشت حقیقت‌جویی، شفافیت و حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات دانست.

به گزارش نصر، رئیسی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، تصریح کرد: اینجانب با گرامیداشت این مناسبت، از همه مرزداران حقیقت و مجاهدان عرصه تبیین و آگاهی، قدردانی می‌کنم و تقارن معنادار روز خبرنگار امسال را با عاشورای حسینی، تأکید مضاعفی بر وظیفه آگاهی‌بخشی اصحاب قلم و جهاد تبیین آنان می‌دانم.
 
متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
روز خبرنگار، فرصت مغتنمی برای قدردانی از کوشش کسانی است که در عرصه تبیین، آگاهی‌بخشی و پاسداری از حقیقت، خستگی نمی‌شناسند.
 
در روزگاری که بدخواهان انقلاب اسلامی با تحریف و روایتگری مغرضانه به نبردی جدی و مستمر با حقیقت برخاسته‌اند، نقش اصحاب رسانه، در ایستادگی در برابر امواج تخریب، دروغ و فریب، بیش از همیشه مهم است.
 
توسعه و تعالی ایران اسلامی و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری معظم، بی‌تردید جز در سایه نقش‌آفرینی مؤثر رسانه‌نگاران گرانقدر و اطلاع‌رسانی منصفانه و مسئولانه به‌ دست نخواهد آمد.
 
روز خبرنگار، علاوه بر گرامیداشت مسئولیت و جایگاه مهم خبرنگاران، مجالی برای پاسداشت حقیقت‌جویی، شفافیت و حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است.
 
اینجانب با گرامیداشت این مناسبت، از همه مرزداران حقیقت و مجاهدان عرصه تبیین و آگاهی، قدردانی می‌کنم و تقارن معنادار روز خبرنگار امسال را با عاشورای حسینی، تأکید مضاعفی بر وظیفه آگاهی‌بخشی اصحاب قلم و جهاد تبیین آنان می‌دانم.
 
امیدوارم خبرنگاران عزیز، به تأسی از پیام‌آور بزرگ واقعه عاشورا، حضرت زینب کبری (س) در رساندن پیام حق به گوش مردم، موفق و ثابت‌قدم باشند.
 
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
انتهای پیام/
روز خبرنگار، مجالی برای پاسداشت شفافیت و حق مردم بر دانستن است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار