خبر/

همراهی بازیکنان مرد و زن هاکی استان در مسابقات آسیایی 2022 تایلند

1401/05/18 - 09:54 - کد خبر: 70808 نسخه چاپی

نصر: بازیکنان مرد و زن هاکی آذربایجان شرقی تیم ملی کشورمان را در مسابقات آسیایی 2022 تایلند همراهی میکنند.

به گزارش نصر، سجاد ممی زاده، مهدی شاهرخی و نسیم میرزائی  از بازیکنان هاکی استان آذربایجان شرقی به همراه تیم ملی هاکی داخل سالن، جهت شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ این رشته ورزشی، به بانکوک تایلند عزیمت کردند.
تیم ملی مردان ایران به عنوان قهرمان دوره قبل، برای دفاع از عنوان قهرمانی خود با ترکیبی جوان شده به این مسابقات اعزام شده است.
تیمهای قهرمان و نایب قهرمان این مسابقات که از ۱۷ تا ۲۴ مرداد ماه در پایتخت تایلند برگزار خواهد شد مجوز شرکت در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی در تیرماه ۱۴۰۲ را کسب خواهند کرد.
مسابقات مردان به حضور تیم های ایران،  قزاقستان، مالزی، تایلند، چین تایپه، سنگاپور و اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی کشور مان امروز در اولین دیدار به مصاف تیم ملی اندونزی خواهد رفت.
ضمن اینکه آقایان امیر میرزایی به عنوان مدیر و فیروز شاهی به عنوان مربی از استان آذربایجان شرقی تیم ملی را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.
خاطرنشان می‌شود همزمان با برگزاری این  مسابقات، تیم ملی زنان کشورمان نیز با بهره گیری از حضور خانم نسیم میرزایی از بازیکنان هاکی استان آذربایجان شرقی در بخش زنان به رقابت  خواهند پرداخت.
تیم ملی زنان کشورمان در گروه A با تیم‌های قزاقستان، چین تایپه، اندونزی و پاکستان رقابت خواهند کرد و  فردا در دومین دیدار خود به مصاف قزاقستان خواهد رفت.
انتهای پیام/
همراهی بازیکنان مرد و زن هاکی استان در مسابقات آسیایی 2022 تایلند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار