امیر سرتیپ حیدری:

شرایط عادی تا 48 ساعت آینده به لرستان بر می گردد/ بازگشایی راه‌های زمینی پلدختر و معمولان توسط ارتش

1398/01/29 - 17:13 - کد خبر: 708 نسخه چاپی

نصر: فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بنا به دستور رهبر انقلاب، نیروی زمینی ارتش در لرستان مستقر و فرماندهی عملیات امداد و نجات را بر عهده گرفت.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده عملیات امداد ارتش در لرستان و غرب کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود تا 48 ساعت آینده شرایط پلدختر و معمولان به حالت عادی برگردد.

وی اظهار کرد: بنا به دستور رهبر انقلاب، نیروی زمینی ارتش در لرستان مستقر و فرماندهی عملیات امداد و نجات را بر عهده گرفتیم.

فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و 200 نفر از مردم سیل‌زده لرستان را به نقاط امن انتقال داده‌ایم، ضمن اینکه راه‌های زمینی به سمت پلدختر و معمولان را نیز باز کردیم.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به احداث بیمارستان صحرایی در پلدختر افزود: هم‌اکنون نیز در حال لایروبی جاده‌ها و خانه‌های مردمی هستیم.

وی تصریح کرد: در مناطقی که نیاز به اردوگاه و یا کمپ بوده این امکان را فراهم کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تا 48 ساعت آینده شرایط پلدختر و معمولان به حالت عادی برگردد.

فرمانده عملیات امداد ارتش در لرستان و غرب کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه پل شهدای هفتم تیر پل دختر راه ارتباطی دو منطقه مهم در شهر را قطع و در امداد رسانی وقفه ایجاد کرد در روزهای آتی توسط گروه مهندسی ۴۱۱ نیروی زمینی ارتش بازسازی و راه اندازی می شود.

امیر سرتیپ حیدری گفت: تمام تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی پل شهدای هفتم تیر پل دختر توسط این گروه وارد منطقه پل دختر می شود.

انتهای پیام/

شرایط عادی تا 48 ساعت آینده به لرستان بر می گردد/ بازگشایی راه‌های زمینی پلدختر و معمولان توسط ارتش نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار