اقدام عجیب رونالدو ترکیه را به هم ریخت

1401/05/17 - 11:38 - کد خبر: 70781 نسخه چاپی

نصر: لایک یک کامنت از سوی کریستیانو رونالدو در اینستاگرام باعث جنجال شد.

به گزارش  نصر، کریستیانو رونالدو به دنبال خروج از اولدترافورد است تا بتواند برای فصل جدید در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند. رونالدو به باشگاه‌های بزرگی از جمله چلسی، بایرن مونیخ، پاریسن ژرمن و اتلتیکومادریدپیشنهاد شده اما هیچکدام تلاشی برای جذب او نداشته‌اند. حالا این ستاره پرتغالی به دلیل اقدامی که روز جمعه از طریق حساب خود در اینستاگرامانجام داد، در رسانه‌های ترکیه جنجال به پا کرده است.
ماجرا از این قرار است که فردی در اینستاگرام کامنتی به اشتراک گذاشت و در آن خواستار پیوستن کریستیانو رونالدو به تیم گالاتاسرای ترکیه شد. بعد از چند دقیقه رونالدو این کامنت را لایک کرد که همین موضوع بازتاب زیادی در رسانه‌های ترکیه به همراه داشت.
علی ناچی کوچوک، خبرنگار معتبر ترکیه‌ای از طریق حساب شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که اخیرا باشگاه گالاتاسرای با رونالدو تماس گرفته تا طرفین در مورد این انتقال گفت‌وگو کنند اما رونالدو در پاسخ گفته که من به تیمی نمی‌روم که در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد. گفتنی است که که گالاتاسرای پس از اینکه فصل گذشته در لیگ ترکیه در رده سیزدهم قرار گرفت، نتوانست به دوره بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.
انتهای پیام/
اقدام عجیب رونالدو ترکیه را به هم ریخت خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   سپهر   سال پیش  

این بالاخره میاد تراکتور
پژوهشیار