اعتراض ورزشکارن و قهرمانان بدنسازی:

شورای شهر دست بردار بدنسازی نیست/ تلاش پرویز هادی برای ریاست در بدنسازی

1401/05/16 - 17:19 - کد خبر: 70770 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام تبریز گفت: متاسفانه شورای شهر تبریز برای هیات بدنسازی نقشه هایی کشیده است و پرویز هادی با پشتیبانی شهرام دبیری برای سرپرست شدن به فدراسیون معرفی شده است در حالی که تخصصی در این رشته ندارد.

به گزارش نصر، سعید رونقی، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام تبریز و از قهرمانان نامدار این رشته ورزشی در گفتگو با نصر، در خصوص آخرین وضعیت این هیات گفت: با توجه به اینکه زمان ریاست نیک رزم، رئیس اسبق این هیئت به اتمام رسید، آقای هوشیار به عنوان سرپرست این هیات معرفی شد و اما ایشان تا این لحظه که ۲ ماه گذشته است هنوز به هیات سر نزده اند و در این مدت که مسئولیت هیات با من بوده است، دو مسابقه بزرگ برگزار کرده ایم و روند فعالیت هیات تا حدودی مطلوب پیش می رفت تا زمان مجمع انتخابات این هیات فرا برسد.
وی در ادامه افزود: متاسفانه شورای شهر تبریز برای این هیات نقشه هایی کشیده است و پرویز هادی به همراه دبیری به اداره ورزش و جوانان رفته و برای سرپرست شدن به فدراسیون معرفی شده است و هدف از اقدام این است که در انتخابات بتواند به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان انتخاب شود. این در حالی است که تا جایی که اطلاع داریم وضعیت هیات کشتی استان مطلوب نیست و اگر ایشان تمایل به خدمت و کمک رسانی دارند به داد هیات کشتی برسند که خود سال ها در این رشته حضور داشتند. اما تا جایی که شنیده شده است نه تنها اهالی کشتی تمایلی به حضور پرویز هادی در هیات کشتی ندارند بلکه فدراسیون کشتی هم علاقه ای به حضور ایشان در هیات کشتی ندارد. 
وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ باشگاه بدنسازی در تبریز وجود دارد، خاطر نشان کرد: باتوجه به وجود تعداد بالایی از باشگاه های بدنسازی در تبریز مشخص نیست پرویز هادی چگونه وقت خواهد کرد به امورات همه این باشگاه ها  رسیدگی کند بطوریکه اگر کسی بخواهد ایشان را در شورای شهر ملاقات کند باید روزها در انتظار بنشیند. پس مشخص نیست ایشان چگونه قرار است برای این هیات وقت بگذارد و مسابقات برگزار کند و در جلسات هیات حاضر شود.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان تبریز در پاسخ به این سوال که آیا اعضا و ورزشکاران این هیات تمایل به حضور پرویز هادی در این هیات دارند یا خیر، گفت: اگر با قهرمانان، مربیان و اعضای این هیات صحبت کنید مشخص خواهد شد که هیچکدام از این اعضا تمایلی به حضور ایشان ندارند چراکه ایشان هیچ تخصصی در این رشته ندارند.
رونقی افزود: درجلساتی که بامدیرکل ورزش جوانان استان داشتیم ایشان هم اعلام کردند که تمایل دارند روسای هیات های ورزشی از رشته های خودشان انتخاب شود و تمایل زیادی به این انتخاب ندارند اما با فشار افرادی همچون شهرام دبیری این اتفاق صورت گرفته است. بنابراین از آقای دبیری خواهشمندم سیاست را قاطی ورزش نکنند چراکه رشته بدنسازی از جمله ورزش هایی است که همواره ورزشکارانش در عرصه های مختلف ملی و بین المللی مدال کسب کرده و نام استان را سربلند کرده است لذا نمی خواهیم با چنین اتفاقی به این ورزش لطمه وارد شود چراکه ورزشکاران بزرگ استان با حضور ایشان از حضور در مسابقات انصراف خواهند داد.
رئیس هیات بدنسازی تبریز در پایان گفت: ورزشکاران این رشته تمایل دارند رئیس هیات از خانواده همین رشته انتخاب شود و خواهشمندیم نفری معرفی شود که درد ورزشکاران این رشته را بداند و بتواند مشکلاتشان را برطرف کند. 
انتهای پیام/
شورای شهر دست بردار بدنسازی نیست/ تلاش پرویز هادی برای ریاست در بدنسازی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار