سرمربی پاری سن ژرمن مطرح کرد:

وقتی مسی می‌خندد، تیم هم می‌خندد!

1401/05/16 - 14:13 - کد خبر: 70766 نسخه چاپی

نصر: سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی قاطع در نخستین بازی فصل به ستایش از لیونل مسی پرداخت.

به گزارش نصر، پاری سن ژرمن فصل جدید لیگ فرانسه را مقتدرانه آغاز کرد و با ۵ گل کلرمون را در هم کوبید. ستاره بازی لیونل مسی بود که دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. 
کریستف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن بعد از بازی به ستایش از مسی پرداخت و گفت: من وقتی در ژاپن اردو زدیم با مسی صحبت کردم. او حس تاکتیکی بسیار بالا و کاملا روشنی دارد که کار را برای هر مربی راحت می‌کند. او به خوبی می‌داند که در کجا قرار گیرد و توپ را به چه کسی بدهد. تمرکز او در میدان بسیار بالا است و در منطقه‌ای قرار می گیرد که باید باشد. او دوست دارد با بازیکنان اطرافش بازی کند و تعامل داشته باشد. وقتی مسی می خندد تیم هم می‌خندد.
مسی گل بسیار زیبایی را در این بازی به ثمر رساند که با واکنش گالتیه همراه بود. او گفت: من که غافلگیر نشدم. گلش را دوست داشتم. مسی ۱۷ سال است که در کلاس بالای جهانی بازی می کند. او فصل سختی را پشت سرگذاشت اما به چالش‌ها عادت دارد. مسی معمولا در هر فصلی ۳۰ گل می زند اما فصل قبل اینگونه نبود و این باعث شد که زیر فشار زیادی باشد. امیدوارم که در فصل جاری شرایط برای او بهتر شود.
مسی در دیدار قبلی پاری سن ژرمن در سوپر جام فرانسه هم موفق به گلزنی شده بود که این نشان می‌دهد با آمدن سرمربی جدید وضعیت برای این بازیکن هم بهتر شده است.
گالتیه درباره نمایش تیمش برابر کلرمون گفت: نتیجه نشان می‌هد که تیم بسیار خوب کار کرده است. فوتبال یک بازی است و وقتی بازی می‌کنید باید از آن لذت ببرید. ما توازن لازم را در میدان داشتیم و بازیکنان شب خوبی را تجربه کردند. همه بازیکنان انگیزه لازم را داشتند با این حال همچنان نیاز به پیشرفت و بهتر شدن داریم. نباید به هیچ وجه و برابر هیچ حریفی دست از تلاش برداریم. باید در هر بازی انگیزه لازم را برای پیروزی داشته باشیم.
او درباره غیبت ام باپه گفت: ام باپه تا حدودی آماده بازی است اما درباره این بازیکن ریسک نکردیم. اگر بازی مهمی پیش رو داشتیم از او استفاده می‌کردیم اما فعلا نیازی نیست. با بازگشت این بازیکن در کارهای هجومی بسیار قوی تر خواهیم شد.
انتهای پیام/
وقتی مسی می‌خندد، تیم هم می‌خندد! خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار