رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

تخصیص سه درصد ارزش افزوده به شهرک‌ها مطالبه اصلی صنعتگران است

1401/05/15 - 15:12 - کد خبر: 70706 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تخصیص سه درصد ارزش افزوده تولید به خود شهرک‌ها برای بهسازی و نوسازی زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی که در حال استهلاک هستند مطالبه اصلی صنعتگران و تولیدکنندگان است.

به گزارش نصر، صابر پرنیان روز شنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهید سلیمی، اظهار کرد: نگهداری و به روزرسانی تصفیه‌خانه‌ها ، مرمت آسفالت، ترمیم شبکه های آب و برق و مبلمان شهرک های صنعتی و تکمیل زیرساخت‌ها از جمله مواردی است که نیاز به تامین اعتبارات کافی و پایدار دارد که با اختصاص بخشی از سهم ارزش افزوده پرداختی تولیدکنندگان قابل تامین است.
وی یادآور شد: طبق قانون، شهرک های صنعتی مستثنا از قانون شهرداری ها هستند و خدماتی از بابت پرداخت سهم ارزش افزوده شهرداری که توسط تولیدکنندگان پرداخت می شود، دریافت نمی کنند.
پرنیان همچنین با اشاره به ظرفیت های بالای شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در مقایسه با سایر شهرک های کشور، گفت: شهرک صنعتی شهید سلیمی یکهزار و ۱۰۰ واحد تولیدی و خدماتی با اشتغالزایی ۲۵ هزار نفر در حال فعالیت هستند که به عنوان بزرگترین مرکز اقتصادی و اشتغالزایی شمال غرب کشور محسوب می شود. 
انتهای پیام/
تخصیص سه درصد ارزش افزوده به شهرک‌ها مطالبه اصلی صنعتگران است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار