خبر/

پینگ‌ پنگ باز آذربایجان‌غربی قهرمان تنیس روی میز منطقه یک کشور شد

1401/05/15 - 13:24 - کد خبر: 70670 نسخه چاپی

نصر: رییس گروه توسعه ورزش و قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: در مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان منطقه یک کشور در تبریز، «مبین علیپور» به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش نصر، سعید خوشبخت روز شنبه در گفت وگویی افزود: در این مسابقات ۶۳ بازیکن از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و اردبیل به صورت دوره‌ای حذفی به رقابت پرداختند که تیم آذربایجان‌غربی با ۴۰ شرکت کننده از شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، نقده، خوی، سلماس، شوط، پلدشت، میاندوآب و چایپاره رتبه‌های برتر را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: «مبین علیپور» در این رقابت‌ها عنوان نخست را کسب کرد و «میلاد فتح اللهی»، «سینا بدلی» و حسن بهمنیار دوم تا چهارم شدند.
خوشبخت اضافه کرد: پنج نفر برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور را کسب کردند.
رییس گروه توسعه ورزش و قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: تیم بسکتبال دختران استان هم که در مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه حضور یافته بود موفق به کسب چهار برد و دو باخت، سوم شد و از راه‌یابی به دور نهایی بازماند.
وی اضافه کرد: بعد از پایان رقابت‌ها، «کیانا مختاری»، «پریا عطایی»، «روژینا دهری» و «روژیار دهری» بسکتبالیست‌های آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.
پینگ‌ پنگ باز آذربایجان‌غربی قهرمان تنیس روی میز منطقه یک کشور شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار