خبر/

آسفالت‌ ریزی ۶۵۰۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

1401/05/15 - 13:36 - کد خبر: 70668 نسخه چاپی

نصر: در هفته‌ای که گذشت، شهرداری تبریز با توزیع ۶۵۰۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش نصر، آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیاست که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.
شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، این روزها که فصل کاری منطقه آذربایجان در جریان است، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.
حالا مناطق دهگانه شهرداری تبریز هم به تکاپو افتاده‌اند و از آسفالت‌ریزی‌های اساسی معابر گرفته تا آسفالت کوچه‌ها و لکه‌گیری معابر مربوط به مناطق خود را به طور جدی در دست اجرا دارند. در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.
منطقه ۱
طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع دو هزارو ۵۵۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اقدام به بهسازی و لکه‌گیری کرد. بر همین اساس مسیرهای عباسی، کنارگذر پل توانیر، بیلانکوه، سیلاب، ملازینال و... در سطح این منطقه آسفالت‌ریزی شدند.
منطقه ۲
شهرداری منطقه ۲ تبریز هم با ۶۹۰ تن آسفالت در این هفته در صدد آماده سازی و بهسازی معابر منطقه خود برآمده است.
در این راستا معابر خیابان عماد در یاغچیان، میرداماد، الهی پرست و... آسفالت‌ریزی شد.
منطقه ۳
طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز با مجموع یک هزارو ۱۸۰ تن آسفالت‌ریزی، معابر این منطقه را برای شهروندان خود مناسب‌سازی کرده است.
آسفالت ریزی یک هزار تنی در رمپ مارالان و همچنین ۱۸۰ تن لکه گیری آسفالت در سطح منطقه از جمله اقدامات شهرداری منطقه ۳ در این راستا بوده است.
منطقه ۴
در این بین شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز با ۵۲۵ تن آسفالت گامی در جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر خود برداشته است.
آسفالت ریزی پارک کوچه باغ و کوچه شهیدان بابایی، پارک مصلی در خیابان پاسداران، کوچه های خیابان فیضیه، کوی حسن آباد، روبروی پارک سپیدار در خیابان شهید سربازی و... از جمله اقدامات این منطقه طی هفته گذشته بود.
منطقه ۵
شهرداری منطقه ۵ تبریز نیز نسبت به آسفالت‌ریزی ۶۰ تنی اقدام کرده است. این منطقه در محدوده‌های مختلفی اعم از میدان شهید فهمیده، باند کندرو جاده تهران حد فاصل تبادل امام علی (ع) و پل شهید حمید باکری، باند کندرو جاد تهران حدفاصل کارخانه اطلس پود تا میدان بسیج عملیات آسفالت‌ریزی را به انجام رساند.
منطقه ۶
شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۲۳۵ تن آسفالت مسیرهای این منطقه را آسفالت ریزی و لکه‌گیری کرده است.
بر این اساس، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز با ۲۰۰ تن در خطیب کوی بهارستان، کوی قدس و شنب غازان کوی المهدی ۲و معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه نیز با ۳۵ تن خیابان خطیب کوی پارسا، شنب غازان کوی نیکی، شنب غازان جنب مسجد رضوی، رسالت کوی برنجیان و خیابان اشکان نسبت به آسفالت ریزی اقدام کرده است.
منطقه ۷
شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۷۴۰ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.
آسفالت ریزی در مسیرهای کوی سوسنگرد، نشاط اندیشه، کوچه اوچمان۸ شهرک اندیشه، کوی بهشت خیابان شهید قوام لاله، کوچه حقیقت در خیابان ۳۵متری لاله، شهرک رازی، محله خلجان انجام یافته است.
همچنین لکه گیری آسفالت در مسیرهای مسیرهای اصلی لاله، اندیشه، آخمقیه نیز طی هفته گدشته توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز انجام یافته است.
منطقه ۸
شهرداری منطقه ۸ تبریز هم با ۲۵۰ تن آسفالت ریزی در راستای بهسازی معابر خود اقدام کرد.
لکه گیری و آسفالت ریزی در کوچه دو قلعه، کوچه موسوی واقع در دمشقیه، کوچه ایرانشهر واقع در مقصودیه و درب استانبول طی هفته گذشته توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز انجام یافته است.
منطقه ۹
شهرداری منطقه ۹ تبریز هم طی هفته گذشته برنامه آسفالت ریزی معابر را در دستور کار خود نداشته است.
منطقه ۱۰
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این بین شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز ۱۷۹ تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه خود انجام داد که عمده این آسفالت‌ریزی‌ها در کوی راسخی خیابان جودی انجام یافت.
انتهای پیام/
آسفالت‌ ریزی ۶۵۰۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار