امام جمعه تبریز:

نیروهای مسلح برای حراست از کشور در هر رخدادی آماده هستند

1401/05/14 - 15:36 - کد خبر: 70593 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با بیان این‌که تمام تلاش نیروهای مسلح برای ایجاد صلح و امنیت در کشور و مرزها است، گفت: نیروهای مسلح در هر رخدادی آماده هستند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز جمعه در جمع نیروهای سپاه و فراجا در ستاد سپاه عاشورا اظهار کرد: رزمایش مشترک بین سپاه و فراجا ابتکار بسیار شایسته ای است که در سطح کشور و در استان های مختلف انجام می‌شود.
امام جمعه تبریز با قدردانی از حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در مرزها در طول ۴۳ سال گذشته، گفت: این قهرمانان هر گونه تجاوز و شرارت را محکم پاسخ داده اند و اینک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی با این صبحگاه همدلی و اقتدار خود را به تصویر کشیده اند.
امام جمعه تبریز ادامه داد: تمام تلاش نیروهای مسلح برای ایجاد صلح و امنیت در سطح کشور و مرزها بوده و برای ایجاد امنیت و اقتدار همیشه آماده باش هستند تا اگر روزی دشمنان در ذهن و فکرشان تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، به موقع ورود کنند.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف کشور گفت: در هفته های گذشته بیشتر استان های کشور درگیر سیل بود اما سپاه، بسیج، ارتش جمهوری اسلامی، هلال احمر، نیروهای امدادی و ستاد بحران کشور دست در دست هم دادند تا به آسیب دیدگان یاری رسانند و جلوی خسارت ها را گرفتند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: پیام این صبحگاه این است که در هر رخداد طبیعی و غیر طبیعی همیشه نیروهای مسلح آمادگی دارند تا برای حفاظت و حراست از حضور یابند و من این ابتکار را به فرماندهی کل سپاه و فرماندهی کل انتظامی کشور تبریک می گویم.
استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: صبحگاه مشترک سپاه عاشورا و فرماندهی انتظامی استان در ایام عزاداری سیدالشهدا نشانه پایداری نیروهای مسلح در مسیر نهضت عاشوراست.
زین العابدین رضوی خرم افزود: نیروی های با انگیزه و انقلابی سپاه، بسیج و فراجا بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
فرمانده سپاه عاشورا نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به وحدت مثال زدنی نیروهای مسلح استان گفت: همکاری مابین نیروهای مسلح در واقع افزایش عینی قدرت دفاعی کشور است.
سردار عباسقلیزاده خاطرنشان کرد: مراسم صبحگاه امروز تجدید بیعت سپاه و فراجا با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است و در خدمت نماینده رهبر معظم انقلاب در استان اعلام می کنیم که در دفاع از انقلاب اسلامی لحظه‌ای به خود تردید راه نداده و نخواهیم داد.
انتهای پیام/
نیروهای مسلح برای حراست از کشور در هر رخدادی آماده هستند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار