رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

نخبه پروری رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

1401/05/13 - 10:27 - کد خبر: 70497 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: نخبه پروری رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام میکائیل اسکندری در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حفظ حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلابی و ملی جزو رسالت‌های مهم و اصلی این شورا است، سیاستگذاری، هماهنگی، برنامه ریزی و راهبری مناسبت‌های مختلف سیاسی، مذهبی و موردی را از مأموریت‌های تعریف شده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان و اضافه کرد: تعمیق فرهنگ انقلاب اسلامی و ایجاد بسترهای مناسب برای این هدف جزو رسالت‌های محوری این مجموعه است.
وی افزود: تأسیس این شورا به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۹ از تدابیر هوشمندانه و مدبرانه آن حکیم فرزانه بود که ثمرات آن طی ۴۲ سال گذشته برای دوست و دشمن آشکار شده است.
وی از تغییر رویکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دوره جدید مدیریتی خبر داد و با تاکید بر اینکه در این زمینه برنامه‌های مختلف در آینده با تعاریف جدید اجرایی خواهد شد، گفت: در این راستا نخبه پروری و مدیرپروری در دستور کار این مجموعه در تمامی استان‌ها قرار می‌گیرد.
اسکندری اظهار داشت: بر همین مبنا طی سالجاری و همزمان با سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برنامه‌های مختلفی همچون دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها، استاندارها، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های خبری و دیدار با پیشکسوتان این شورا صورت می‌گیرد که امیدواریم این تغییرات منجر به اتفاقات خوب و مطلوب در سطح جامعه شود.
امام راحل (ره) در ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۵۹ فرمان تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را صادر کردند.
انتهای پیام/
نخبه پروری رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار