استاندار آذربایجان شرقی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مظاهر اصلی دفاع از معارف انقلاب اسلامی است

1401/05/12 - 17:18 - کد خبر: 70471 نسخه چاپی

نصر:  استاندار آذربایجان شرقی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی، از مظاهر اصلی دفاع از معارف انقلاب اسلامی هستند و در دولت ارزشی و انقلابی سیزدهم باید دغدغه کمتری نسبت به گذشته در رابطه با مسائل پشتیبانی داشته باشند.

به گزارش نصر، عابدین خرّم، روز چهارشنبه، 12 مردادماه، در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالروز تشکیل این نهاد انقلابی، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ابتکار عمل خود برنامه‌های مختلفی را با حضور پرشور مردم  برگزار می‌کند که این حضور در تثبیت و راهبری انقلاب و مقابله با توطئه‌های فرهنگی و هجمه‌های روانی دشمنان فصل‌الخطاب قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: موقعیت‌شناسی و دشمن‌شناسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باعث شده دشمن به‌رغم فعالیت‌های رسانه‌ای وسیع و شدید علیه انقلاب و ارزش‌ها و مبانی آن، ناکام بماند.
خرّم گفت: این شورا نقش سازمان‌دهی، هماهنگی، جهت‌گیری و حرکت مجموعه دستگاه‌ها و نهادها را دارد و مردم نیز از برنامه‌های شورا به خوبی استقبال می‌کنند.
وی با بیان اینکه نقطه‌قوت نظام، حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، ادامه داد: حضور مردم در برنامه‌های مختلف اعلام‌شده از سوی شورا تعیین‌کننده و تلفیق مبارک مسئولان و مردم است.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت سیزدهم دولت ارزش‌محور و ارزش‌مدار است و نگاه کلان رئیس جمهور این است که شعارهای انقلاب که توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب تعیین شده را احیا کند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، خرّم هم‌چنین بر پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه‌ها باید سه درصد از اعتبارات خود را در راستای مسائل فرهنگی و مناسبتی هزینه کنند.
 انتهای پیام/
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مظاهر اصلی دفاع از معارف انقلاب اسلامی است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار