خبر/

تنها دختر مدال آور آذربایجان شرقی در تاریخ مسابقات جهانی تکواندو به زادگاهش بازگشت

1401/05/12 - 12:49 - کد خبر: 70422 نسخه چاپی

نصر: تنها دختر مدال آور استان آذربایجان شرقی از مسابقات جهانی در طول تاریخ رشته ورزشی تکواندو با کسب مقام سومی مسابقات جهانی نونهالان در کشور بلغارستان با استقبال مردم ملکان به زادگاهش بازگشت.

به گزارش نصر، فاطمه باقرزاده که در کشور بلغارستان با رقبایی از کشورهای ایتالیا، آمریکا و نیجر هم گروه بود پس از غلبه برحریفان خود به تکواندو کار کره ای با یک امتیاز اختلاف باخت و مدال برنز این مسابقات را در رده سنی نونهالان کسب کرد.
در مسابقات آسیایی تکواندو که چند روز دیگر در کشور ویتنام برگزار خواهد شد مدال طلا را برای کشور ایران کسب کند.
در رقابتهای صوفیه، باران جمال لیوانی، ساینا علیپور، پرنیان نوری و حنا زرین کمر ۴ نشان طلا، پرنیان ساکی یک مدال نقره و فاطمه باقرزاده هم یک نشان برنز برای ایران کسب کردند.
فاطمه باقرزاده نماینده شایسته وزن ۴۱- کیلوگرم کشورمان توانست مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی کشور بلغارستان را تصاحب کند.
پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان قهرمانی جهان با حضور ۶۶۹ تکواندوکار از بیش از ۹۰ کشور جهان از ششم تا نهم مرداد ماه به میزبانی بلغارستان در سالن ورزشی «آرمتس» شهر صوفیه برگزار شد.
هدایت تیم ملی کشورمان در بخش دختران این مسابقات برعهده معصومه محمدیان به عنوان سرمربی بود و لیلا خزایی و پروین کشاورز به عنوان مربی وی را همراهی کردند.
رادین زینالی تکواندوکار نونهال استان آذربایجان شرقی از شهرستان میانه هم در بخش پسران رقابت های قهرمانی جهان - صوفیه ۲۰۲۲ مدال طلا کسب کرد.
انتهای پیام/
تنها دختر مدال آور آذربایجان شرقی در تاریخ مسابقات جهانی تکواندو به زادگاهش بازگشت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار