9 الی 12 شهریورماه سال 1401/

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته شیراز برگزار می شود

1401/05/12 - 12:38 - کد خبر: 70413 نسخه چاپی

نصر: با هدف معرفي برندهاي مطرح کفش ایران، نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته شیراز 9 الی 12 شهریورماه سال 1401 برگزار می شود.

به گزارش نصر، عین اله حسین زاده از مديران اجرایی نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته شیراز با اعلام خبر فوق، گفت: هدف اين نمايشگاه، معرفي برندهای صنعت کفش در منطقه استان فارس و استانهای همجوار می باشد.
وی با اشاره به ضرورت معرفي برندهای صنعت کفش براي يافتن بازارهای جدید براي توليدکنندگان افزود: استان فارس به عنوان یکی از مناطق خوب برای عرضه تولیدات کیف، کفش و منسوجات چرمی می باشد و استان هاي  همجوارش هم مي تواند بهترين بازارهاي مصرف براي توليدات كفش باشند.
مشاور رسانه ای رئیس اتحادیه کفاشان، پستاسازان و سراجان کلانشهر تبریز با اشاره به اينکه، هدف از برگزاري این نمایشگاه، معرفي برندها، تعامل تولیدکنندگان و فروشندگان کیف و کفش و منسوجات چرمی و كسب بازارهای جدید است؛ تصريح کرد: در همين راستا، این نمايشگاه تخصصی نهم لغایت دوازدهم شهریورماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی شیراز با حضور برندهاي مختلف صنعت کیف، کفش و چرم تبريز برگزار می شود.
حسین زاده، ادامه داد: به دليل اینکه مردم استان فارس به كيفيت توليدات اهمیت قائل بوده و همچنين اصنافی خوش حساب هستند، قطع يقين توفيقات خوبي براي شركت كنندگان در اين نمايشگاه حاصل خواهد شد.
وی، اظهارداشت: این نمايشگاه در فضايي به متراژ 2 هزار متر مربع در دو سالن نرگس و بهار با امكانات  تهویه هوا، سیستم سرمایش، کف موکت و برق متعارف در نظر گرفته شده بود كه روساي محترم اتحاديه هاي کفش تبريز، تهران، مشهد، اصفهان و قم و تشکلهاي صنفي كشور به عنوان ميهمانان ويژه حضور  خواهند داشت و برگزاري نشست تخصصي، برگزاري سمينار تخصصي در خصوص صنعت چرم و كفش از اهم برنامه هاي جنبي اين  نمايشگاه می باشد.
از مديران اجرایی این نمايشگاه با تشکر از رسانه ها به عنوان مشاوران امین و انعکاس دهننده رویدادهای اقتصادی عنوان کرد: رسانه ها به عنوان بازوان اصلي برگزاري  نمايشگاهها هستند و در همين راستا غرفه هايي نيز براي مجلات تخصصي صنعت کفش کشور در نظر گرفته شده است تا اخبار و گزارش اين نمايشگاه به صورت گسترده انعکاس گردد.
حسين زاده در خاتمه گفت: اميد است، با برگزاري اين نمايشگاه  بتوان صنعت کفش را بيش از پيش به همه معرفي و شاهد توسعه و رونق بيشتر اين صنعت ريشه اي در کشور باشيم.
شايان ذکر است:  کار واگذاری غرفه های این نمایشگاه شروع شده است و دوستان عزیز تولیدکننده هر چه سریعتر نسبت به رزرو غرفه اقدام نمایند تا شاهد برگزاری با شکوه اين نمايشگاه باشیم.
انتهای پیام/
نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته شیراز برگزار می شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار