آل هاشم تاکید کرد؛

ترویج فرهنگ مصرف تولید داخلی رمز موفقیت در اقتصاد مقاومتی/ واگذاری ها باید به اهلش انجام شود

1398/08/29 - 10:30 - کد خبر: 7039 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رمز موفقیت ما در اقتصاد مقاومتی ترویج فرهنگ مصرف تولید داخلی است و بانک ها باید وارد میدان تولید شوند و از سرمایه‌گذاری ها در این حوزه حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار نصر، حجه الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در بیست و پنجمین همایش ملی توسعه صادرات غیر نفتی ایران در تبریز که از ساعتی پیش آغاز به کار کرده است، افزود: ما به وجود همه عزیزان تولیدکننده افنخار می کنیم که مجاهدان عرصه اقتصاد کشورند.

وی ادامه داد: مشکل اصلی ما این است که نتوانستیم از منابع نفت درست استفاده کنیم و خام فروشی کردیم و اگر چنین نمی شد، اقتصاد کشور شرایط بسیار بهتری داشت.

آل هاشم رونق تولید را بهترین راه مقابله با توطئه های غرب علیه اقتصاد کشور دانست و گفت: مسئولان باید توجه کنند که رونق تولید داخلی اساس کارشان باشد. قطع خام فروشی و مدیریت درست اقتصادی چیزی است که مغفول مانده است.

وی ادامه داد: هدف پیشرفت اقتصادی ریشه کردن کردن فقر و گسترش عدالت است. از دشمن نباید ترسید و برخی خا اظهاراتشان بوی ترس از دشمن می دهد، اما بدانند که دشمن در چهل سال اخیر هر چه توانسته انجام داده و نتوانسته اند مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید به الزامات اقتصاد مقاومتی پایند باشیم تا تحریم های دشمنان کمترین اثر را داشته باشد و رمز موفقیت ما در اقتصاد مقاومتی ترویج فرهنگ مصرف تولید داخلی است و بانک ها باید وارد میدان تولید شوند و از سرمایه‌گذاری ها در این حوزه حمایت کنند.

آل هاشم تاکید کرد: اقتصاد کشور باید در دست مردم باشد و نباید دولتی باشد. در مورد واگذاری ها مشکلات زیادی پیش آمد که ناشی از این بود که این صنایع به اهلش واگذار نشد و تاکید قانون و تاکید مقام معظم رهبری هم همین است که واگذاری ها باید اهلش انجام شود.

انتهای پیام/

ترویج فرهنگ مصرف تولید داخلی رمز موفقیت در اقتصاد مقاومتی/ واگذاری ها باید به اهلش انجام شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار