خبر/

دی جی قلابی دختران را درخانه اش بیهوش می کرد + فیلم

1401/05/12 - 09:59 - کد خبر: 70384 نسخه چاپی

نصر: دو مرد جوان که طعمه های خود را از میان دختران جوان در اینستاگرام شناسایی می کردند، بعد از بیهوش کردن آنها گوشی شان را سرقت کرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دادند.

به گزارش نصر، رسیدگی به شکایت های سریالی دختران جوان با موضوع سرقت و آزار و اذیت در دستور کار ماموران اداره پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
مطابق شکایت های ثبت شده و بررسی های انجام شده مشخص شد که شگرد این افراد شیاد به این صورت بود که در اینستاگرام، به عنوان دی جی خودشان را معرفی کرده و با دختران جوان طرح آشنایی می ریختند.سپس آنها را به پارتی و مهمانی دعوت می کردند.
سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان معاون سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران در توضیح این خبر به خبرنگار رکنا گفت:«متهمان در جریان مهمانی دخترخانم ها را بیهوش کرده و گوشی و اموالی که همراه داشتند سرقت کرده و پا به فرار می گذاشتند.در این پرونده چند نفر هم در شکایت خود موضوع آزار و اذیت را مطرح کردند.»
 

متهم پرونده گفت:«18 سال دارم و معتاد به قرص هستم.قبلا هم یک بار به اتهام سرقت گوشی دستگیر شدم و الان باز هم اشتباه کردم و دست به سرقت زدم.اما من از اینکه دوستم دختران را بیهوش می کرد خبر ندارم.»
انتهای پیام/
دی جی قلابی دختران را درخانه اش بیهوش می کرد + فیلم پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار