مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت خبر داد:

نظارت مستمر اداره‌کل استاندارد آذربایجان شرقی بر استحکامات تله‌کابین تبریز

1401/05/11 - 19:11 - کد خبر: 70350 نسخه چاپی

نصر:  مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت تبریز از نظارت مستمر اداره کل استاندارد آذربایجان‌شرقی بر استحکامات تله‌کابین تبریز بر اساس استانداردهای ۲۳ گانه بین‌المللی خبر داد.

به گزارش نصر، بابک دانش‌پناه، روز سه شنبه، ۱۱ مردادماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اداره‌کل استاندارد استان با استانداردهای ۲۳ گانه اعم از مسافرگیری، تعمیرات، نگهداری، استحکام بنا و تخلیه مجموعه تله‌کابین تبریز را مورد بررسی قرار داده و پس از تأیید ارگان‌های ذیربط، اقدام به صدور گواهی بهره‌برداری می‌کند.  
وی افزود: هر سال گواهی الزامات بین‌المللی برای فعالیت تله‌کابین تبریز از سوی اداره کل استاندارد صادر شده و هر سه ماه یک‌بار نیز شرکت‌های بازرسی از نقاط مختلف تله‌کابین بازدید و تاییدیه می‌دهند.  
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی تصریح کرد: جابجایی حتی یک میلی‌متر از استحکامات تله‌کابین تبریز موجب فعال‌شدن سنسورهای حرکتی و توقف تله‌کابین از ادامه فعالیت می‌شود.  
وی اضافه کرد: تله‌کابین تبریز محصول شرکت دوپرمایر اتریش بوده و بهترین و مجهزترین تله‌کابین کشور در حال حاضر است.  
دانش‌پناه تاکید کرد: تله‌کابین تبریز از سال ۸۸ راه اندازی شده و از سال ۸۹ به صورت رسمی آغاز به کار کرده که در این مدت هیچگونه تغییرات و مشکلی در استحکامات آن وجود نداشته است.  
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز  ایستگاه‌های اول و دوم تله‌کابین تبریز به همراه دکل‌های آن به صورت آکس (موازی) و در یک خط است که به تایید اداره کل استاندارد نیز رسیده است.
انتهای پیام/
نظارت مستمر اداره‌کل استاندارد آذربایجان شرقی بر استحکامات تله‌کابین تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار