وزیر آموزش و پرورش با حضور در جلسه کمیسیون آموزش اعلام کرد؛

آماده شدن آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان برای اجرا در مراکز استان‌ها

1401/05/11 - 17:35 - کد خبر: 70340 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از آماده شدن آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز کمیسیون با اعلام این خبر بیان کردند که قرار است این طرح ابتدا در مراکز استان ها اجرایی شود.

به گزارش نصر، رضا حاجی پور در گفت و گو در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل شد و چند نفر از نمایندگان سوالاتی داشتند که در ر ابطه با موضوعات مختلف بحث شد و یک سری از مسائل منطقه ای نیز مطرح شد.
وی با بیان اینکه از جمله موضوعات مطرح در جلسه امروز کمیسیون آموزش بحث رتبه بندی معلمان بود، تصریح کرد: بعضی از نمایندگان از پاسخ سوالاتشان قانع شدند و بعضی از نمایندگان نیز برای مدتی زمان تعیین کردند.
نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در جلسه امروز بحث رتبه بندی معلمان مطرح شد که طبق گفته وزیر آموزش و پرورش آیین نامه اجرایی رتبه بندی را تقریبا آماده کرده اند و قرار است که ابتدا در مراکز استان ها و ستادها اجرایی کنند و بعد از اینکه در استان ها و ستادها اجرایی شد به سرعت در سطح کشور اجرایی و عملیاتی شود.
انتهای پیام/
آماده شدن آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان برای اجرا در مراکز استان‌ها خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار