سازمان لیگ؛

تراکتور هر پنج روز یک مسابقه می‌دهد

1401/05/11 - 17:03 - کد خبر: 70334 نسخه چاپی

نصر: سازمان لیگ زمان برگزاری و برنامه پنج هفته از مسابقات لیگ بیست و دوم را اعلام کرد و بر این اساس تیم فوتبال تراکتور از ۲۲ مرداد تا ۱۴ شهریور و در فاصله زمانی ۲۴ روز پنج بار به مصاف حریفان می‌رود.

به گزارش نصر، شاگردان قربان بردیف پس از بازگشت از اردوی دو هفته ترکیه، در حال حاضر در تهران و در ایفمارک برای انجام تست های پزشکی حضور دارند و در نخستین بازی فصل، ۲۲ مردادماه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان به مصاف گل گهر این شهر خواهند رفت.
تراکتوری ها ۶ روز بعد در ۲۸ مرداد در بنیان دیزل پذیرای ذوب‌آهن اصفهان خواهند بود و این بازی راس ساعت ۱۸:۳۰ در این ورزشگاه برگزار می شود.
در هفته سوم که هفت روز پس از بازی با ذوب آهن برگزار خواهد شد سرخ پوشان تبریزی چهارم شهریور در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز مهمان فولاد خوزستان خواهند بود.
شاگردان بردیف در هفته چهارم و چهار روز پس از بازی با فولاد، نهم شهریور در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز (بنیان دیزل) میزبان هوادار تهران خواهند بود این بازی نیز راس ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می شود.
اما در هفته پنجم تیم تراکتور ۱۴ شهریور در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر می رود این بازی ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود.
با این حساب تیم فوبتال تراکتور در ۲۴ روز پنج مسابقه می دهد که میانگین فاصله بین دو بازی حدود پنج روز می شود.
تراکتور تاکنون و در مدت زمان سپری شده از نقل و انتقالات تابستانی آریا برزگر، پوریا آریاکیا، حجت حق وردی، رضا اسدی، رضا کاخساز، رضا یزدان دوست، ریکاردو آلوز، سجاد دانایی، صفا هادی، محمدرضا خانزاده، محمدرضا عباسی، مرتضی خراسانی، مهدی هاشم نژاد، میلاد کر و گوستاوو را به طور رسمی به خدمت گرفته است.
انتهای پیام/
تراکتور هر پنج روز یک مسابقه می‌دهد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار