سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی خبر داد؛

نصب دومین روزشمار بهره‌برداری از ایستگاه‌های در حال ساخت خط ۱ متروی تبریز

1401/05/10 - 16:31 - کد خبر: 70218 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اشاره به نصب دومین روزشمار بهره برداری از ایستگاه‌های در حال ساخت خط ۱ مترو تبریز، گفت: در راستای ارائه گزارش روزانه به مردم عزیز، روزشمار اتمام عملیات در ایستگاه ۱۴ (گازران) خط ۱ مترو تبریز نیز مانند ایستگاه لاله نصب شد.

به گزارش نصر، یعقوب وحیدکیا اظهار کرد: در جلسه‌ای که به منظور کنترل پروژه ایستگاه گازران (شماره ۱۴) خط ۱ مترو تبریز برگزار شد، مصوب شد تا نصب روزشمار اتمام عملیات در این ایستگاه در اولویت قرار گیرد؛ از این رو، امروز در کمتر از ۷۲ ساعت شاهد نصب روزشمار در ایستگاه ۱۴ (گازران) بودیم.
وی افزود: نصب روزشمار به عنوان یکی از مطالبات شهردار محترم در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز آغاز شده است و پیش از این نیز در ایستگاه ۱۵ نیز شاهد نصب روزشمار بودیم.
وحیدکیا از پیشرفت فیزیکی حدود ۹۳ درصدی ایستگاه گازران خبر داد و افزود: این ایستگاه در سه طبقه با سکوی جزیره‌ای طراحی شده است.
وی با تاکید بر ضرورت دقت و انسجام در پیشبرد اهداف سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، تأکید کرد: نصب روزشمار بر اساس آخرین اطلاعات و روند فعالیت کار انجام می‌شود و امیدواریم همکاران و پیمانکاران بر اساس روزشمار تعیین شده عملیات عمرانی در ایستگاه‌های مورد نظر را در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانند.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از تولید تیزرهای کوتاه توسط روابط عمومی در راستای معرفی عملکرد این سازمان خبر داد و گفت: به منظور اطلاع رسانی شفاف از عملکردها، گزارش پیشرفت پروژه در بخش‌های مختلف به تصویر کشیده می‌شود و در قالب تیزرهای کوتاه از طریق سایت رسمی سازمان و فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/
نصب دومین روزشمار بهره‌برداری از ایستگاه‌های در حال ساخت خط ۱ متروی تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   علی بابا   2 ماه پیش  

نقشه کشی مسیرهای متروی تبریز رو در سال ۱۳۷۶ شروع کردند و دو ماه بعد احداث و کنده کاری ها آغاز شد. متروی تبریز در نقشه، از پنج مسیر تشکیل شده و تا حالا در این ۲۶ سال فقط یک مسیر آماده شده!! یعنی اگه بخواهند تمام مسیرها را با این سرعت کاری به اتمام برسانند، متروسازی تبریز، کلا" ۱۳٠ سال طول خواهد کشید!! علت اصلیش اینه که دولت، تمام بودجهٔ کلی تبریز رو همیشه به مقدار یک دهم بودجهٔ شهرهای دیگر پرداخت میکنه، و رئیس ها و معاون ها هم نصف اون بودجه رو میخورن، و نتیجه همین میشه. در حالیکه مثلا" در شهر شیراز، ساخت تمام مسیرهایش ۲ سال طول کشید، و ساخت متروی تهران رو خود دولت اعلام کرد که ۶ سال طول کشید، با اینکه مساحت شهر تهران ده برابر تبریز هست.
پژوهشیار