مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تبریز خبر داد:

تجهیز ایستگاه های آتش نشانی به امکانات امدادی سیل و آب گرفتگی

1401/05/10 - 13:13 - کد خبر: 70179 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از خرید سیستم های جدید پمپاژ آب و تجهیزات امدادی در مقابله با سیل و آب گرفتگی معابر خبر داد.

به گزارش نصر، علیرضا زبردست امروز در برنامه تحویل و آموزش تجهیزات جدید امداد رسانی ضمن قدردانی از توجه مردم به برنامه‌های آموزشی و هشدارهای ایمنی سیل و آب گرفتگی معابر، تجهیز ایستگاه‌ها به امکانات جدید را گامی دیگر از آمادگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز برای ایجاد آرامش روانی در بین مردم و ارائه خدمات سریع‌تر و بهتر به شهروندان در مواقع ضروری اعلام کرد.
وی با اشاره به وقوع سیل ناگوار در برخی مناطق کشور و فوت چندین نفر از هموطنان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان از شهروندان خواست از ماجرا جویی در هنگام وقوع بارش‌های سهمگین و جاری شدن سیلاب در سطح شهر پرهیز کنند.
زبردست ضمن اشاره به آمادگی صدر درصد ایستگاه‌های بیست و سه گانه آتش نشانی تبریز برای مواجهه و اقدام با حوادث احتمالی افزود: تمام آتش نشانان با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بویژه حضرت امام حسین (ع) در ایام ماه محرم، همیشه در کنار مردم بوده‌اند و رشادت‌های و اقدامات جهادی و ایثارگرانه آنها موجب آرامش خاطر عموم مردم و شهروندان بوده است و در پیشامدهایی مانند سیل نیز بدون شک آمادگی و غیرتمندی آنان در کمک به هم نوعان مثال زدنی است.
انتهای پیام/
تجهیز ایستگاه های آتش نشانی به امکانات امدادی سیل و آب گرفتگی خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار