مرد در عکس را می شناسید! /

این مرد رییس کلاهبردارن تهرانی است !

1401/05/10 - 10:27 - کد خبر: 70149 نسخه چاپی

نصر: اعضای باند کلاهبرداری از چهار و نیم سال قبل تا به حال تحت تعقیب پلیس هستند.

به گزارش نصر،  اعضای یک باند که با جعل سند و فروش آپارتمان یک و نیم میلیارد تومانی کلاهبرداری کرده‌اند پس از چهار سال همچنان متواری هستند.
سال 1397، فردی با مراجعه به پلیس از کلاهبرداری به شیوه فروش خانه خبر داد و گفت : فردی با اسناد و مدارک جعلی، خانه‌ای را در غرب تهران به مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به من فروخته اما بعد از مدتی متوجه شدم وی مالک خانه نبوده و اسناد جعلی است. پس از این شکایت رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.  کارآگاهان در تحقیقات پی بردند، 3 متهم پس از جلب اعتماد خریدار، خانه  مورد نظر را که صاحب اصلی آن در خارج از کشور بوده با جعل سند و مدارک هویتی به  قیمت یک میلیارد و پانصد میلیون تومان فروخته‌ و متواری شده‌اند.
  سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ   با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری متهمان توسط کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به درخواست و مجوز  بازپرس شعبه نهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک تهران،  چهره متهمان برای شناسایی منتشر شود تا چنانچه  شهروندان از مخفیگاه کلاهبرداران اطلاعی دارند  با شماره تلفن های 51055434 و 51055613 اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت تماس بگیرند.
انتهای پیام/
 این مرد رییس کلاهبردارن تهرانی است ! پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار