پیام رئیس عقیدتی سیاسی ارتش به امام جمعه تبریز؛

می‌توان با مشی انقلابی محبوب مردم شد

1401/05/09 - 21:25 - کد خبر: 70127 نسخه چاپی

نصر: حجت‌الاسلام «محمدحسنی» در پیامی خطاب به حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» عنوان کرد: ثابت کرده‌اید به رغم دشواری‌ها و شرایط سخت اقتصادی مردم، می‌توان با مشی و منش انقلابی و همراهی و همدلی با مردم، روح امید و امیدواری را طنین انداخت و محبوب مردم شد.  

به گزارش نصر، به دنبال پخش مستند «ندای آدینه» از شبکه قرآن سیما با موضوع فعالیت‌های حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی از تلاش‌های امام جمعه تبریز تجلیل کرد.

متن این پیام بدین شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
«یَأتی عُلَماءُ شیعَتِنَاالْقَوّامُونَ لِضُعَفاءِ مُحِبّینا وَ أهْلِ وِلایَتِنا یَوْمَ الْقِیامَهِ، وَالاْنْوارُ تَسْطَعُ مِنْ تیجانِهِمْ عَلی رَأسِ کُلِّ واحِد مِنْهُمْ تاجُ بَهاء، قَدِ انْبَثَّتْ تِلْکَ الاْنْوارُ فی عَرَصاتِ الْقِیامَهِ؛
آن دسته از علماء و دانشمندان شیعیان ما که در هدایت و رفع مشکلات دوستان و علاقه‌مندان ما تلاش کرده‌اند، روز قیامت در حالی وارد صحرای محشر می‌شوند که تاج کرامت بر سر نهاده و نور وی، همه‌جا را روشنایی می‌بخشد و تمام اهل محشر از آن نور بهره‌مند خواهند شد.» - امام حسن عسکری(ع)
برادر ارجمند؛ حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم (دامت برکاته)
نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه معزز تبریز
با تقدیم سلام و تحیات الهی
پخش مستند «ندای آدینه» از شبکه قرآن سیما، با موضوع معرفی برخی اقدامات و خدمات حضرتعالی، بیش از پیش موجبات دلگرمی، ارادت و علاقه همرزمانتان در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را فراهم آورد. از فرصت به دست آمده استفاده کرده موفقیت‌های حاصله را محضر حضرتعالی تبریک عرض می‌کنم.
بدون تردید، آن روحانی بزرگوار از زمان صدور حکم انتصاب از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) تا امروز در مسیر تحقق منویات معظم‌له، لحظه‌ای از پای ننشسته و با این اهتمام ثابت کرده‌اید به رغم دشواری‌ها و شرایط سخت اقتصادی مردم، می‌توان با مشی و منش انقلابی و همراهی و همدلی با مردم، روح امید و امیدواری را طنین انداخت و محبوب مردم شد.
از دل مردم، هم‌جنس مردم، همراه مردم و هم‌پای مردم بودن، مبعث از آموزه‌های دینی و الهام گرفته از رهنمودهای رهبر عزیز انقلاب است که از سال‌های حضورتان در ارتش حزب‌الله تا سنگر مقدس نماز جمعه تبریز و همدلی با مردم مومن، قهرمان و ولایی تبریز عیان و آشکار بوده است.
شرکت در شادی و عزای مردم، تواضع و فروتنی، دیدار چهره به چهره، محرم اسرار مردم بودن، تعامل هم‌افزا با ارگان‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و سیاسی، ارتباط با تشکل‌ها و هسته‌های فرهنگی حوزه‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی، فرازهایی از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری و توفیقات حضرتعالی است که گوشه‌هایی از آن در مستند ندای آدینه مشهود بود.
یقیناً این منش و رفتار سازنده برگرفته از آموخته‌های آن برادر بزرگوار در مکتب متعالی اسلام، رهنمودهای امامین انقلاب و بیت مکرم آن جناب، حضرت آیت‌الله «سید محمدتقی آل هاشم» و همچنین متاثر از تجارب حضور در سنگرهای هشت سال دفاع مقدس و همنشینی با شهدای والامقام روزهای جهاد و مقاومت و بزرگانی چون شهید صیاد شیرازی است.
از خدای متعال توفیق روزافزون آن روحانی وارسته و ولایی را تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی
انتهای پیام/
می‌توان با مشی انقلابی محبوب مردم شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار