شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد:

وضعیت ارتباطی کشور علیرغم جاری شدن سیلاب عادی و پایدار است

1401/05/09 - 15:50 - کد خبر: 70089 نسخه چاپی

نصر: وضعیت ارتباطی کشور به رغم بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق کشور عادی و پایدار است و شبکه زیرساخت ارتباطی کشور هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش نصر، شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان اعلام کرد: با تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه و آماده‌باش کامل نیروهای فنی و پشتیبانی شرکت ارتباطات زیرساخت در سطح استان‌ها و هماهنگی و مدیریت معاونت فنی، ارتباطات در سطح استان‌ها بصورت پایدار برقرار و سرویس‌دهی شبکه زیرساخت کشور هیچ مشکلی در زمینه اختلال یا قطعی در مناطق سیل زده کشور ندارد و شبکه زیر ساخت ارتباطی در حال حاضر پایدار است.
بر اساس این گزارش، در برخی استان‌ها به دلیل جاری شدن سیل شدید قطعی موردی حادث شد که بلافاصله با جایگزینی مسیرهای پشتیبان تداوم سرویس‌دهی حفظ و با حضور عوامل فنی و پشتیبانی زیرساخت استان و هماهنگی مدیریت شبکه مسیرها ترمیم و به ظرفیت شبکه باز گردانده شدو در حال حاضر ارتباطات کشور در وضعیت نرمال و پایدار می‌باشد.
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت در پایان از اعلام آمادگی این شرکت برای تأمین زیرساخت‌های ارتباطی جهت تسهیل در ارتباطات مردم در مناطق سیل زده خبر داد.
 وضعیت ارتباطی کشور علیرغم جاری شدن سیلاب عادی و پایدار است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار