رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد:

پیش‌بینی جوی نسبتاً ناپایدار تا اواسط هفته جاری در آذربایجان شرقی

1401/05/09 - 13:36 - کد خبر: 70075 نسخه چاپی

نصر: رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از جوی نسبتاً ناپایدار همراه با وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید و رگبار باران و رعد و برق تا اواسط هفته‌ جاری در استان خبر داد.

به گزارش نصر، امیدفر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند از امروز هشتم مردادماه تا روز دوشنبه جوی ناپایدار در استان حاکم خواهد بود که گذر امواج تراز میانی جو طی ساعات بعدازظهر موجب افزایش ابر و وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید به‌ویژه در نواحی شمالی و شرقی استان می‌شود.
وی ادامه داد: از امروز تا دوشنبه رگبار باران و رعد و برق دور از انتظار نیست و باتوجه به شرایط فصلی و محلی احتمال تشدید شرایط ناپایدار و آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها طی روز یکشنبه پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: از روز سه‌شنبه تا آخر هفته جوی نسبتاً پایدار همراه با افزایش موقت ابر طب ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود و از لحاظ دمایی نیز تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت.
امیدفر خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود در مواقع بارش رگباری از اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و پارک خودرو‌ها در این مسیر جلوگیری شود و هنگام رعد و برق نیز از صعود به نواحی مرتفع جلوگیری شود.
انتهای پیام/
پیش‌بینی جوی نسبتاً ناپایدار تا اواسط هفته جاری در آذربایجان شرقی باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار