فرماندار عجب‌شیر:

مصوبات ستاد کرونا در مراسم عزاداری رعایت شود

1401/05/09 - 12:55 - کد خبر: 70062 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان عجب‌شیر گفت: رعایت مصوبات ستاد کرونا و سلامت مردم مهم ترین دغدغه جریان مذهبی در برگزاری مراسم عزای امام حسین (ع) در شرایط کرونایی است.

به گزارش نصر، جعفر قادری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود :رعایت پروتکل های بهداشتی در روزهای پیش رو به خصوص تجمعات عزاداری ضروری است.
فرماندار عجب‌شیر با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و شیوع سویه جدید ویروس کرونا در کشور، گفت: لازم است با رعایت کامل توصیه های بهداشتی در ایام پیش روی ماه محرم مانع از شیوع این ویروس شویم.
وی خواستار اطلاع رسانی پروتکل های بهداشتی توسط اداره تبلیغات اسلامی و مسوولین هیات مذهبی شهرستان عجب‌شیر شد و بیان کرد: طبق دستورالعمل های ابلاغ شده، تمامی مراسم های مذهبی و عزاداری ترجیحاً در فضای باز ، با حفظ فاصله اجتماعی، زدن ماسک و همراه با ضدعفونی باشد.
فرماندار شهرستان عجب‌شیر از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی خود و سایرین حتما از ماسک استفاده کنند و خطر شیوع ویروس را جدی بگیرند.
وی به موضوع توزیع نذورات مردمی در ماه محرم نیز اشاره کرد و گفت: درباره نذورات اصل بر این است که هیچ ازدحامی اتفاق نیفتد و فاصله اجتماعی برقرار شود و نذورات بیرون بر باشد.
وی تاکید کرد: امیدواریم که با حفظ نکات بهداشتی و پایبندی به دستورالعمل های ابلاغی، ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران، مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را به نحو شایسته انجام دهیم.
انتهای پیام/
مصوبات ستاد کرونا در مراسم عزاداری رعایت شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار